GoPro Hero 2 ''Groupbuy''

Pepijn#205

Well-Known Member
Hallo,

Een vriend van me is GoPro dealer geworden en stond wel open voor een groupbuy met een leuke korting. Hij levert hiervoor een deel van zijn marge in, anders is er geen korting mogelijk.
Hij mag van het dealerschap niet op fora, marktplaats etc adverteren. Maar op deze manier maakt dat niet uit :)

Hoe ik het in gedachte heb is als volgt, iedereen die zeker weet dat hij/zij er 1 wil kan zich opgeven in dit topic waarvan ik een lijstje maak.
Op het moment dat er 10 man of in ieder geval 10 camera's besteld kunnen worden zal een betaalrondje volgen en worden de camera's besteld (levertijd 4-5 dagen).
Er kan dan gekozen worden de camera bij mij thuis af te halen (Dirksland, Zuid-Holland) maar verzenden is ook een optie (wel ivm hoge waarde alleen verzekerde verzending a 8,05,-).

Prijzen:

GoPro Hero 2 Motorsports: 310,- incl btw. (elders 340 tot 350 euro).

Informatie en specs:

http://gopro.com/hd-hero2-cameras/


Bestellijst:

- Vassago 1 GoPro Hero 2 Outdoor
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ik denk dat voor veel mensen hier op het forum de Motorsports uitvoering het mooiste is, mocht je toch een ander model willen zoals de Outdoor of de Surf uitvoering vermeld dit dan even. Prijzen zullen zoals het er naar uit ziet gelijk zijn (dus 310 euro binnen de groupbuy)


Zelf heb ik vrijdag de Hero 2 Motorsport ook op kunnen halen, dus mochten er specifieke vragen zijn kun je die altijd stellen aangezien ik hem al heb liggen :)

Mvg, Pep.
 
Advertisement - register to remove this

Oh dat is idd cheaper idd!

Vanaf half april kan hij ze ook goedkoper leveren echter nu nog niet aangezien ze bij een andere leverancier vandaan komen nu. Zou ca 20 euro schelen.
 
Back
Top