Gooi hier ff je frustraties los over de politie!!

enrico

"THE MAN"
Als je een probleempje heb gehad met de coppers schrijf er hier dan wat over dat lucht vast op en misschien kunnen we manieren verzinnen om de wouten te dollen of zo!!!
 
Advertisement - register to remove this

GODVERDOMME !!!!
die kankerleiers van die motorapen hebben me vanochtend aangehouden op weg naar school.
Ik reed heel relax gewoon en ineens jahoor
motorpoot.
Ik zonder helm zonder gele stickers FUCKKKKK
Met me 70cc beetje lekkende uitlaat jahoor op de rollerbank ermee.
Ik wist niet wat het maximum vermogen van je scoot mocht zijn en tja een 70cc hmmm dat kan aardig oplopen.Ik nam alvast afscheid van me BETA maar dat bleek na afloop nie nodig te zijn. Die rollerbank vertrouwde ik niet echt en die kankersukkels van een politie gaan nog onvoorzichtig om met je scoot ook. die kerel wilde nieteens me voorband vastzetten. Ik zeg zo BETER ZET JE HEM VAST !! oh oh ok .Dus me scoot op de rollerbank en jahoor die kerel van een agent kreeg nieteens me contact aan ik ging kapot van het lachen en dat vonden ze niet echt leuk. Toen vroeg die lullo ook nog eens hoe die hem moest starten. Dus ik starten en jahoor die nerd gaat erop zitten en gooit hem open. Slingert die aap bijna van me scoot af bijna me scoot mol. De teller sloeg 1.5 aan en dat vond ik best zo
tja volgens hun gaat me scoot 66 HAHAHA ja oke met een 70cc en mhr race vario .
Ik vind het best maar goed. Ik heb dus een boete voor te snel F180 , zonder helm F90 en voor door rood dat NIET klopte F 70 .Dus tja ik ben weer lekker genaait !!
En dat terwijl er noooooit controle daar is ik ben daar al 300 keer voorbij gereden sochtend en smiddags dus ongeveer 600 keer kans op een controle maarja eens moet de eerste keer zijn .
 
Volgende keer niet vragen of ze je voorband willen vastzetten, want ze maken dan een vorm/procedure fout, waardoor jij weer onder je boete vandaan kan komen...
 
Hij bedoelt dat als ze je voorband niet hadden vastgezet dat je dan nog onderuit de boete kon komen omdat hun een fout hadden gemaakt...
biggrin.gif

Wat was dat trouwens goed nederlands van mij...

[This message has been edited by enrico (edited 04 September 2000).]
 
Ooooh ok zal ik onthouden.

Vandaag waren er weer controles daar en aangezien het burea vlakbij onze school was vonden ze het maar eens leuk om bij het schoolplein te wachten tot we aankwamen. Gelukkig had een vriend me gewaarschuwd en was ik niet de lul.
 
Die kut hoerenarbeiders staan nu op zuid en lombardijen(R'dam) te controleren op opgevoerde scooters, door deze kutgrap kan ik niet eens werken
frown.gif
frown.gif
frown.gif


Sinds ik m'n 17,5mm carb is het niet meer mogelijk om met m'n begrenzer gewoon 60 ofzo in te stellen(scoot verzuipt alleen maar).
 
Hier controleren ze nooit, haha. Nou bijna nooit. Een of twee keer per jaar en dat is het dan wel. Alleen die motormuizen willen nog wel eens een brommertje aanhouden. Hij hield mij op de boulevard ook al in de gaten. Hij ging 15 rijden dus ik moest 'm wel inhalen. Klotestreek van 'm. Alleen hij loopt nog standaard. Dus kon ie me niks maken. Gelukkig!
 
Het zijn gewoon zielige figuren, hier rijden ze met die yamaha majesty's deze maand elke ochtend in het weekend, zodat ze iedere scholier op een opgevoerde scooter kunnen naaien.
 
ik ben vandaag rond 19:00 aan gehouden
omdat ik hard optrok bij de stoplichten,
toen zei ik als ik hard optrek betekent dat dan gelijk dat ik boven de 30km/h ga rijden
en toen zei hij uhhhhh uuhhh uuhh uuuhhhh nee. (nou doe ik dat wel) maar omdat ik ze zag staan ben ik maar 30km/h blijfen rijden en toen zag ik om toen reden ze achter me en ik moest toen stoppen toen dacht ik ik ging toch niet harder dan 30 maar ik trok te hard op. eikels . ik ben nu 17 en nog een jaartje
dan kan ik in een auto scheuren.
 
De teringleiers stonden van de week voor Hans Van Wijk Motoren Zoetermeer tieners van hun zakgeld te beroven...

ik ben toch mooi ff terug naar huis gegaan....maar reken maar dat ze dáár veel geld uit hebben kunnen krijgen hoor!

Netenstreek trouwens, om vóór een scooterzaak te gaan staan maargoed...
 
Een goede tip voor wanneer de blauwe je op de rollenbank willen zetten...
Zeg gewoon dat de scoot niet van jou is, maar dat je hem van een vriend geleend hebt ofsow, dan hoef je niet op de rollenbank..
En geloof me,..het werkt !
 
Ik was dus eerst ook vlakbij hans v wijk aangehouden
frown.gif
, moest gisteraond nog ff langs het bureau gaan om verklaring af te leggen, ik zei ik wist niet dat ie zo hard liep
smile.gif
Daarna ff gevraagd wat ik moest doe als ik in beroep wou gaan en hun ff uitgelegd dat ik sowieso al de zaak zou winnen, vonden ze niet leuk
smile.gif
 
Back
Top