Goeie, leuke, goedkope 45 km p/u scooter/brommer

L337

Well-Known Member
Hey =)

Ik heb mijn ouders zover gekregen me een scooter te laten proberen. Ik heb er zelf voor gekozen hem niet harder dan 45/50 km p/u te laten lopen (veiligheid).

Nou heb ik eigelijk geen enkel verstand van enzo. Mijn broers hadden allebij Runner RS (ofzo) zwaar opgevoerd maar dat hoeft ook weer niet. Ik wil een snel trekkende 45 k/m brommer (a la Fox ofzo?) die er leuk uitziet en waar goede support voor is =)

Ik hoor het wel, iig super bedankt alvast.

BTW: Ik prefereer een brommer zoals een walaroo, peugeot fox, geen runner of aerox ofzo, die zijn niet 45 k/m waardig.
 
Advertisement - register to remove this

Wat is je budget? Je zal toch zelf moeten kijken naar welke modellen je mooi vind. Als je iets hebt gezien post je het hier en ga je speuren naar recensie's van mensen die hetzelfde monster hebben.

Maar tomos quadro brom is een heel erg betrouwbaar brommertje. Ook niet te duur en rijd altijd. Paar vrienden van me rijden er ook mee en die dingen zijn niet kapot te krijgen. Ook rijden ze erg zuinig.

Als je niet teveel fratsen wil zou dat een goede brommer zijn ;)

Veel succes met je zoektocht iig! :)
 
ik denk dat ik er na een tijdje een andere uitlaat opgooi, met nogwel een begrenzer op 50 ofzo, gewoon voor de look en het geluid ^^

Ik vind een peugeot fox mooi alleen jammer van dat lege ding achter de seat die nergens op slaat als je er geen koffertje opdoet ^^

Is 45 km hard genoeg om fun te hebben met een brommer? Want mij lijkt het ook best leuk om een beetje rond te crossen met zon lichtgewichtje.

Thanks alvast =D
 
Beter vraag je je broers wat zij denken?

Hun hebben zo te horen verstand van brommers/scooters. Die weten natuurlijk het beste wat bij je past.
 
Back
Top