This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Goedkope scoot (500,-) gevraagd

Status
Not open for further replies.

Rolf

Well-Known Member
Jemig, ik zou dus zaterdag een Sfera ophalen, heeft die eikel 'm opeens tussendoor verkocht.
Ik ben dus op zoek naar een goedkoop scootertje (schade geen probleem) met een fatsoenlijk blokje. Dus geen vision ofzo. Mocht je iets tegen komen, of een goedkope scoot weten te staan, laat het me weten.
De plannen voor de Sfera kunnen dus de prullenbak in.
Rolf
 
ik weet nog wel een sfera. ziet er niet uit maar goed. zowat alle kappen zijn dus kapot.

das die scoot die ik evt ook zou kunnen kopen, maar niet doe omdat ik weet wat er mee gebeurd is....

als ik hem zie zal ik wel vragen wat hij ervoor moet hebben.

er moet dus echt heel erg veel mee gebeuren.

ik weet er ook nog wel een bij een sloop te staan.
 
Oke bedankt Scooterracer, maar dan hoef ik die Sfera ook niet. Wat staat er voor een bakje op de sloop dan? Ik ben nu een Amico aan het regelen. Dat zijn echt boute dingen
 
wat is dat hamstra voor een (bedrijf??) dan?? heeft hij altijd schade skoeters?? ik wil met als scooterracer ook wel een zip SP...
 
Originally posted by jorick:
wat is dat hamstra voor een (bedrijf??) dan?? heeft hij altijd schade skoeters?? ik wil met als scooterracer ook wel een zip SP...

Ze hebben eerst een grote winkel met veeeel scooters ook veel 2ehands achter op het terrein staat dan zon groot hok met allemaal slooponderdelen en der staan wat half uit elkaar gehaalde scootz. Dat hok is alleen op vrijdag en zaterdags geopend je kan ook wel op site van cor hamstra kijken.
www.ch-scooters.nl

Mijn scoot staat op die site als scoot v/d week
dus voor de mensen die men scoot nog nooit gezien hebben het zijn helaas wel vreselijk oude fotos aan het uiterlijk is alweer veeeel verandert.
 
bel hamstra eens op heeft nog wel wat scooters staan voor minder dan 500 in de achterste schuur
 
Originally posted by CARMA:
bel hamstra eens op heeft nog wel wat scooters staan voor minder dan 500 in de achterste schuur

Jah daar staan wel mooie (sloop)scooters ben ik laatst ook ff geweest stond wel een mooie Italjet met ForRace maar dat zal wel wat te duur zijn neem ik aan


Nummer: 0512-332633
 
Status
Not open for further replies.