This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Goedkope (opknap) scooter gezocht

Status
Not open for further replies.

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Oke, ik ben op zoek voor een vriend van me naar een goedkoop scootertje. Liefst Piaggio LC i.v.m. ervaring en bergen onderdelen die we daarvoor hebben liggen. Prijs max 14 a 1500 gulden. Kapschade geen probleem. Motorische schade ook geen probleem. Recht frame en voorvork vereist.

Dus heb je of weet je iemand met een Runner, NTT, NRG of ZipSP, reageer ff. Mensen met een Typhoon mogen ook reageren.

Greetz!
 
kheb op ibazar ook nog wel een leuke typhoon zien staan voor 1500, in zuthpen. over de prijs viel te onderhandelen. leek mij een origineel ding toe....
 
Originally posted by Boeie
kheb op ibazar ook nog wel een leuke typhoon zien staan voor 1500, in zuthpen. over de prijs viel te onderhandelen. leek mij een origineel ding toe....

Het moet echt een afgetrapt ding zijn aangezien die gast hem echt wil opknappen...paintjobbie en zo..
 
ik heb nog een nrg/ntt voor je in de aanbieding. er zit van alles op. het frame is recht en eerlijk krijgt er nog een frame bij, wat kappen en een doos onderdelen, op de scooter zelf zit oa 17,5, dr70 en wat ander pretspul. er moet wel wat aan gebeuren...

ik hoor het wel en anders stuur maar een emailtje (kneiter007@hotmail.com)

mzzl kneiter
 
eventueel ook nog een peusnot sf1 voor 1000 doekoes te koop zit redelijk wat kapschade op mzzl kneiter
 
Originally posted by Hebo_NRG
je krijgt er een frame bij? Reserve frame :?

waarschijnlijk gecrashed, nieuw frame gekocht, en dat oude zal je erbij krijgen.

of niet? :?
 
Originally posted by bond007


waarschijnlijk gecrashed, nieuw frame gekocht, en dat oude zal je erbij krijgen.

of niet? :?

nee, dat lijkt me niet. dan zou hij wel heel stom zijn. volgens mij is dat van een halve typhoon die hij erbij gekocht had ofzo....

greetz
 
Klopt bijna helemaal, hij had 2 NRG's voor zover ik het weet en beide waar niet helemaal in orde, dus heeft hij alle goede onderdelen op 1 scoot gezet en de rest is nu over......
 
misschien interesse in een Zipsp die veel dingen mist.
oa alle kappen behalve voorkap en nog flink wat onderdelen zoals uitlaat/filter etc.

hij is eerlijk en het frame is recht.

als je geinteresseerd bent moet je maar even mailen en en dan stuur ik wel een paar pics ervan op hoe die er nu uit ziet + wat extra info...

gr33tz
 
Originally posted by RMC
Klopt bijna helemaal, hij had 2 NRG's voor zover ik het weet en beide waar niet helemaal in orde, dus heeft hij alle goede onderdelen op 1 scoot gezet en de rest is nu over......


klopt precies
8)
 
Status
Not open for further replies.