This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Goedkoop spiksplinternieuwe Phantom f12

RaGNaRoK-GoaT

Well-Known Member
Ja ik zoek gewoon een nieuwe Malaguti 50 Phantom F12 LC DD
http://www.scootertuning.net/LeftMenu/catalogus.asp?Merkid=174&ID=254

Maar ik wil hem zo goedkoop mogelijk .... want ik word strotziek van alle dealers die je altijd willen naaien voor de advies prijs...ZO KUT

kent iemand een dealer in het land die leuke dealtjes maakt?

misschien niet alleen voor deze scoot maar in het algemeen?

bv eentje die je 5-15% matst of andere stuff?
gratis dingen meegeeft....
onderhouds beurten niet geeft en alleen rijklaar maakt enzo?
maar dan wel goedkopere prijsje voor je maakt?
 
www.scooterdynamic.nl

een nieuwe zaak in zoetermeer, goedkoop in onderdelen, maar vooral in de aanschaf van nieuwe scooters..

edit: jammer dat de website niet werkt telefoonnummer kan je ff mij pm'en...anders is het weer spam :edit
 
Volgens mij heeft de Jager een tijd geleden een grote partij gekocht van die Spectrum Phantom, met een mooi prijsje eraan. Kijk maar voor adres gegevens op www.dejager-scooters.nl

Ze hebben nog wel genoeg 491 Benelli's staan, stuk of 60 nog 8P
 
Vette foto

Wel kut om elke dag die kut dingen naar buiten en naar binnen te rijden
 
Originally posted by JaguaRox
DAW, dat is nog maar een deel

Ik mag aannemen dat diegene die die bestelling heeft gedaan gelijk ontslagen is? Jeuzus...hoe dom kan je zijn man, dat raak je echt nooit meer kwijt gewoon. Kan je beter 60 sp'tjes kopen ofzo
 
Ik neem aan dat ze die dingen met flinke korting konden krijgen en daardoor kan de verkoopprijs ook flink omlaag met als gevolg dat er veel verkocht wordt. Dat is het idee erachter lijkt me zo...
 
Originally posted by Pronk
Ik mag aannemen dat diegene die die bestelling heeft gedaan gelijk ontslagen is? Jeuzus...hoe dom kan je zijn man, dat raak je echt nooit meer kwijt gewoon. Kan je beter 60 sp'tjes kopen ofzo

Daar vergis je je in.
Dit jaar, volgens mij in Maart, hadden ze een totaal van rond de 75 Benelli's voor een spot prijs. Ze hebben er nu al 24 verkocht...
 
Bij Motoport hier staan ook regelmatig 40sr's en AC zipjes en zo die met een heeeele bende tegelijk gekocht worden en dus zo idd veel goedkoper verkocht worden..
 
Zoals Boyd al zei, als je in de buurt woont van R'dam dan zou je eens langs Van Andel kunnen gaan.
Ik heb daar, op advies van Boyd, ook mijn runner gekocht, scheelde best veel.
Ik zag op hun site nu deze phantom staan voor 1820 € incl BTW en rijklaarmaken.



Ik hoop dat je er wat aan hebt, suc6 met de aankoop verder!
 
Originally posted by JaguaRox
Daar vergis je je in.
Dit jaar, volgens mij in Maart, hadden ze een totaal van rond de 75 Benelli's voor een spot prijs. Ze hebben er nu al 24 verkocht...

28 inmiddels
 
verschillende prijzen.

491 AC SD = 1599
491 AC SD Rage = 1799
491 LC DD = 1999

volgens mij zoiets, die bovenste weet ik zeker, dat is de rode 491