goede winkels?+jullie mening?

LeOke

Well-Known Member
ff kleine uitleg:

ben dus 22 heb in men jongere jaren altijd met Nitro gereden en heb mij daar rot mee geamuseert, nu rij ik ondertussen met de auto (R5 GT Turbo) en daar geniet ik ook van...

maar zou willen een scooter of vitessenbrommer hebben om naar men werk te gaan, woon op 3km's er van dus de moeite niet om de turbo uit te halen...

nu ben ik aant denken voor men turbo weg te doen en een scoot of cros te kopen... Wat raden jullie mij aan? mss voor- en nadelen?

--------------------------------------------------

en een goede winkel in de streek van Brugge waar ik een goede keuze heb van wat ik kan kopen en dat ik eens het vrouwtje kan meenemen om rond te kijken....

bedankt!

Advertisement - register to remove this

weet dat provan gevestig is in brugge, denk dat deze winkel geen slechte keuze is. Het best ga je eens langs in een scooterzaak en vraag je daar wat info en wat je eisen zijn. Ben er zeker van dat zij dat beter zullen kunnen beantwoorden :)

Ik ben van mening dat je een beetje oud wordt voor 50cc, beter haal je je motorrijbewijs en een leuke motor.

het gemak van mezelf is zelfkennis :) ik op moto is binnen de 3 weken ergens aan een boom :p En het vrouwken is er ook wa tegen omdat ze me kent...

en jah, met ne 50cc kunde ook dom zijn, maar nie zo dom dan een husky onder je gat te steken :)

weet dat provan gevestig is in brugge, denk dat deze winkel geen slechte keuze is. Het best ga je eens langs in een scooterzaak en vraag je daar wat info en wat je eisen zijn. Ben er zeker van dat zij dat beter zullen kunnen beantwoorden :)

ga ik wel eens binnen springen...

zoek eingelijk winkel waar ik bv een Aprilia en een Nitro en dan een RS en dan een derbi naast elkaar zou hebben...

'k weet wel dak da nie ga vinden maar kan toch rondkijken hé...

Als je het puur als vervoer middel wilt (die 3km) Zou ik gewoon een vespa ofzo kopen.

Opvoeren zou ik ook niet aan beginnen. Voor het geld wat je erin gaat steken dan kun je beter gelijk:
Een opgevoerde brommer/scooter kopen.
Een 125cc motor ofzo halen.

Als je het puur als vervoer middel wilt (die 3km) Zou ik gewoon een vespa ofzo kopen.

Opvoeren zou ik ook niet aan beginnen. Voor het geld wat je erin gaat steken dan kun je beter gelijk:
Een opgevoerde brommer/scooter kopen.
Een 125cc motor ofzo halen.

hmja, 'k vind dat het toch iets moet voorstellen hé...
en je hebt het gelezen, ben 22, dus te jong om een 25kw aan te schaffen want moet dan een rijbewijs hebben.... kan idd een rijbewijs halen maar niet direct zin in, en zoals ik al zei 't vrouwken is er tegen :) :) :)

die 3 km kan je gewoon prima met een 50cc rijden. lekker dichtbij en geen gekut met politie enz:)

Ikzelf zou eerder een schakeltje kopen dan een scooter voor die 3 km:)

Met een schakel aan 45 per uur rijden, is dus niets aan. Het gaat gewoon hard vervelen. Voor 3km vind ik een scooter echt makkelijker.
Je hebt een buddy waar je wat prul in kwijt kan enzo, een treeplank om een tas oid op kwijt te kunnen.
Ik zou gewoon voor een scooter kijken voor niet al te veel geld. Dan kun je wat geld opzij zetten voor belangrijker zaken.
Een 2e hands schakelbrommer kost ook weer iets meer in aanschaf en onderhoud.

En 22 is niet te oud om met een scooter te rijden ;) Wordt er 21 en ik rij ook nog graag op m'n scooter :P

Back