Goede wheelie scooter

Beste forum leden,

Als je eenmaal een scooter hebt, wil je wheelies leren. Maar dat ga ik natuurlijk niet op m’n mooie zippie doen want als we vallen is dat net jammer. Dus ik vroeg mij af wat een goede scooter is om wheelies op te leren.

In een andere threat werd de Ludix al genoemd maar die kan k moeilijk vinden.( althans eentje die loopt en betaalbaar is.) dus vroeg ik mij af, wat zijn andere leuke betaalbare scootertjes waar wheelies goed op te leren zijn. Budget zit rond de 400€. Als ik wheelies eenmaal onder de knie heb verkoop k die scooter ook weer door.
 
Advertisement - register to remove this

Voor 400 kan je echt wel een goede ludix kopen. Ik ga er binnekort ook eentje te koop zetten voor ongeveer 400, met 70cc sito plus.

wat verder nog goede scooters zijn is een yamaha slider, maar zit denk ik wel boven je budget.
 
Gewoon zo'n imitatie SP kappensetje op je zip zetten als je het onder controle hebt. Beetje kijken welke punten de grond zouden raken en daar van die crashprotectors op zetten van hard kunstof. Dan kun je vallen zoveel je wil en niks aan het handje, of in elk geval minimaal. Ben je een stuk minder kwijt dan 400 en aangezien iedere scooter toch anders rijd oefen je meteen op de scooter waar het uiteindelijk toch op moet gebeuren
 
Bartj heeft helemaal gelijk die zip is een perfecte scooter voor wheelies je kunt op marktplaats voor 20 euro de originele kappende kopen niet de sp daar dan van die protectors op en je kunt beginnen zonde om 400 neer te leggen als je al een perfecte wheelie scooter hebt
 
Back
Top