Goede wallaroo setup?

contrex

Well-Known Member
krukas race Peugeot fox /wallaroo​
Cilinder + zuiger DR 70 cc 46 mm Peugeot Wallaroo
Carburateur Dellorto - 19 mm - Handchoke / Vacuum
Membraan Malossi - VL9 - Peugeot / Honda / Kymco
Yasuni R - Peugeot Fox / Wallaroo

is dit een beetje redelijke setup? of iemand enige ervaring hier mee?
Komt op een wallaroo met kenteken dus word geen sprinter.​
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hmm, std membraan voldoet 9 van de 10 keer wel bij zoon setup. Carbon membraan plaatjes daarintegen zijn wel handig om er op te zetten. Ik heb zelf 70cc, 17,5mm carb, delta clutch, multivar en yasuni r en heb ook gewoon std membraan, alleen dan met carbon plaatjes erin.
 
Dit is een vrij leuke straatsetup maar de 19 mm is wat groot. Neem een 17,5 aangezien je het verschil tussen die 17,5 en 19 toch niet merkt. Vergeet het spruitstuk niet bij de carburateur te bestellen.

Dat membraam is pure geldverspilling op deze setup. Koop van dat geld een andere vario.
 
Dit is een vrij leuke straatsetup maar de 19 mm is wat groot. Neem een 17,5 aangezien je het verschil tussen die 17,5 en 19 toch niet merkt. Vergeet het spruitstuk niet bij de carburateur te bestellen.

Dat membraam is pure geldverspilling op deze setup. Koop van dat geld een andere vario.

oke dus je adviseert om een kleine caburateur te nemen en die membraam weg te laten.
 
maar als ik het er wel op zet word alleen mijn gas reactie sneller? want dat is me nooit duidelijk geweest. heb al meerdere malen snelgas ergens op gezet en ook normaal maar je ziet alleen het verschil met de kabel dat in snelgas iets langere kabel bij het handvat zit..?
 
oke:)
maar wat zal ong mijn topsnelheid worden?

krukas race Peugeot fox /wallaroo​
Cilinder + zuiger DR 70 cc 46 mm Peugeot Wallaroo
Carburateur Dellorto - 17.5 mm
Yasuni R - Peugeot Fox / Wallaroo
 
ga vanavond even kijken voor een wallaroo.
maat van me verkoop er eentje, met kenteken nog verzekerd etc.

voor zo'n 130 eurie's doet het alleen niet meer heeft lang stil gestaan. maar zoekt niet om te maken. het is waarschijnlijk alleen even de cabr. en sproeier schoonmaken. en haal zoiezo het blok even uit elkaar en maak hem dan goed schoon.
 
Back
Top