Goede keuze?

Wesley S.

DE EMHAER BOY!
Goedenavond,

Ten eerste wil ik even vragen: Post ik het wel in het goede gedeelte ? :D

Maar ik zit naar een pitbike te kijken om gewoon mee te rijden over de straat (lees: openbare weg). Het is gewoon meer voor de lol dan voor de race rij.
Gewoon dat ik af en toe dat ding kan pakken en gewoon even kan uit leven :W

Nu ben ik door flow (van het forum) bij deze gekomen, omdat hij hem zelf ook heeft: http://wmonderneming.nl/wmracing/index.php?cPath=32&osCsid=f7dca021c8f93b3beecd220767f67f26

Dat 125cc vind ik ook wel leuk, zodat het wel een beetje power heeft zeg maar :)

Maar is het een beetje goede keuze, hij zegt dat hij er erg tevreden mee is voor "plezier" gebruik. Maar ik heb zeg maar een budget van €450/€500, die €50 maak ik me dan even niet druk om als dit een goede pitbike is :)

Hopelijk kunnen jullie me opweg helpen,

Wesley.
 
Advertisement - register to remove this

op zich geen verkeerde machine, alleen zou ik er niet mee off-road gaan. mja ik weeg dan ook wel 115 kilo en dat vindt het ding niet leuk als je van een bult af springt :+
 
Het is ook meer voor op een asvalt weg zeg maar :) Af en toe offroad is inderdaad leuk, zelf weg ik 55-60kilo dus dat zou hij dan wel moeten houden haha.
 
Dan maar niet offroad, als ik maar lekker op het asvalt kan los gaan :D :p

Maar ken jij misschien nog wat leuke merken die rond de €450 liggen ?
 
euroscooters polini 2600 euro 125cc met motor kenteken slick bandjes

zo zelfde 50cc met kenteken 2400 euro ... geen gezeur dat hij word ingenomen anders kan je net zogoed in een keer 450 euro weg gooien ...
 
ik heb zelf dus een orion 29 (125 cc) weeg zelf 80 kilo.

Toch heb ik nu toch al vele dagen en uren plezier van raggen op deze pit en frame en voorpoten zijn geen enkel probleem :p
Vaak genoeg een landing gemist en goeie zere polsen gehad of met me helm op het stuur gezeten en alles is nog steeds recht :p
 
orion is geen slecht merk (anders zou het niet op de markt komen neem ik aan) maar er zijn wel veel merken dat beter zijn qua kwaliteit ed maar dat merk je dan ook aan de prijs
dit is geen precies antwoord dat weet ik, maar ik ga ook geen merken afbreken
mvg Cé
(rij zelf nu met thumpstar en ook al meerdere keren met masai gereden ook een wereld van verschil hoor)
 
Orion is gewoon goed

Als jij echte races gaat doen e ngaat springen, dan is het niet geschikt

maar om gewoon op straat te blazen , en als er een motoragent achter je aan komt :p gewoon over het gras gaan

Ik ga hem zelf ook halen, en er 's avonds mee blazen
 
het geen dat je zeker moet doen is iets aan het geluid van die orion
hier in de buurt rijd er ook zo iem
altijd graaf doen en veel lawaai bij hebben
(boete is niet echt licht denk ik(als je gepakt word é) geen papieren , geen rijbewijs wss vr moto ,lichten ,........)
ik zou hem zo stil mogelijk houden om zo weinig mogelijk mensen tegen je op te zetten zodat je niet verlinkt word (al voorgehad met men nitro:X geluk gehad en me eruit kunnen praten)
mvg Cé
 
Orion is gewoon goed(1)

en er 's avonds mee blazen(2)

(1) jij moet vast een kenner zijn
(2) hoop ik toch dat er veel van dat blaas gedoe in huis komt

op zich kan je al niet veel hebben voor 450€, dat zijn zoals wji noemen de brol klasses, orion staat er ook om bekend om zijn "kwaliteit", de ene kan een goeie orion kopen waar ie geen problemen heeft, de andere zal het ene na het andere probleem kennen.

wil je nu echt gaan baseren op SM gebruik of off road dan stel ik toch wel voor om in een hogere prijsklasse te gaan zoeken , metname +1500€

merken die je zeker wel kunt betrouwen :

motovert
monstermoto
pitpro
pitsterpro
bbr
rsr
bidalot
 
Back
Top