Goed Rubber?

Advertisement - register to remove this

ML50
smile.gif

Tip: gooi er meteen een 140/60-13 onder! Heeft m'n broertje op zijn appie www ook gedaan en dat rijdt echt stukken beter als die kleinere maat
wink.gif


Greetz
 
Nog een tip: lees de topic "Bandjes Appie" van Yorick (ja, het staat in Scooters Algemeen, dus niet zo ver weg
smile.gif
)...

ML50 is idd goed, slijt wel snel (extreem zachte compound)...

Zelf rijdt ik nu met SL36's (prijziger en minder in de regen)...

Greetz.
 
Bart NRG MC^2 ---> Die Sl 36's bevallen die een beetje? Ik weet dat ze in de regen niet zo heel super zijn maar op droog wel toch?

Ik heb ze namelijk al besteld.
 
STOM

ML50 rolt beter af en gaat fijner de bochten in dan SL36 DJ (op een Runner, iedere scooter natuurlijk weer anders) en neem altijd 2 dezelfde banden anders rijdt het wel ZO kut...
 
Hmmz.. ik rijd nu op pirelli SL60, prima crossbanden, maar ik wil ook plakkers, oftewel ML50, maar dan moet ik er gelijk weer een ander spatbord bij kopen, want dat zou geen gezicht zijn met hoog spatbord..
 
Originally posted by DenniZ-X:
Hmmz.. ik rijd nu op pirelli SL60, prima crossbanden, maar ik wil ook plakkers, oftewel ML50, maar dan moet ik er gelijk weer een ander spatbord bij kopen, want dat zou geen gezicht zijn met hoog spatbord..


Staat niet met hoog spatbord?
Wel man, onder me Rally zitten ook Boppers.
Staat vetjes. Veel beter dan crossrubbers (Ik had er Dunlop Trailmax banden onder zitten)(Toen hadden ze nog merkbanden tenminste, nu is het van dat kwang yang gedoe)
 
Zou je denken? Hmm... misschien ook wel, check m'n pics hieronder

Sorry voor de breedte..

x8rx.jpg



[This message has been edited by DenniZ-X (edited 24 April 2001).]
 
Tuurlijk waarom niet.

Ik hoop zo snel mogelijk de foto's te laten ontwikkelen van me 13" Rally met Boppers. Dan kun je het zien.

En wat betreft de breedte van je foto's. Je kan de foto's toch onder elkaar zetten? Je hebt de links zeker aan elkaar geschreven. Gewoon ff een enter ertussen en klaar.
 
Originally posted by TB:
Bart NRG MC^2 ---> Die Sl 36's bevallen die een beetje? Ik weet dat ze in de regen niet zo heel super zijn maar op droog wel toch?

Ik heb ze namelijk al besteld.

Jah, bevalt goed, eerst lagen er Michelin S1's op, die waren ook wel aardig... Vond die Pirelli's toch mooier dan ML50's onder een Nrg...

Hoe ze in de regen rijden weet ik nauwelijks:
1)Ik rijdt in principe niet in de regen...
2)Als het moet, baal ik zodanig, dat ik aan alles denk behalve flink racen (voor zover dat lukt met mijn scooter
wink.gif
)... Vanavond was het dus weer ff k*t (gelukkig maar 1 km
smile.gif
smile.gif
)...

Greetz.
 
Royal, het is 1 pic
wink.gif
Ik had ze allemaal aan mekaar geknutseld, maar als je niet zo hoge resolutie draait, sta je je waarschijnlijk het middelvingercholera te scrollen..
 
Ik blijf die ML50's toch een soort veredelde crossband lijken (profiel dan) Geef mij maar een mooie race "slick" ala Bopper. Ook zeer rond, bochten zijn extreem plat te nemen. Ook in de regen vind ik de grip goed en kun je ook nog plat gaan. Maar ik rijd in princiepe niet met regen, maar moet het ook dan vind ik die banden gewoon goed.
 
trouwens, ik weet niet wat je van plan bent met je ouwe banden, maar ik zet van de week nog wel even een paar foto's op het forum van de burnouts die ik heb gemaakt met me oude ml50, schijnen goed gelukt te zijn...was wel koel ej lenny!

mzzls
henk
 
die ml50 zijn lekker rond, loopvlak he(duh) dus als je een bocht aansnijdt gaat dat geweldig lekker, veel controle enzo, en ik kan het weten hiero.... bochten freak zouk eigenlijk moeten heten
biggrin.gif

greets
henk
 
Back
Top