goed omgelast of niet

Advertisement - register to remove this

RobertD said:
Heb je niks aan, kun je nog beter een standaard Yasuni R halen voor Peugeot



Ik denk dus echt niet dat een yasuni r voor peugeot het beter gaat doen. Deze uitlaat expandeerd tenmiste vanaf het begin, en heeft niet zoals een standaard peugeot uitlaat een recht stuk pijp van 10cm ertussen zitten.
Waarvan mij is verteld(door IS tuning en Koopmanstuning)dat een wel 2 tot 3 pk vermogen weg neemt.
Dat is ook de reden waarom je voor een echt snelle peugeot een uitlaat laat omlassen.
Zoals bmf dat jaren heeft gedaan.

Ps het zijn mijn uitlaten trouwens.
 
Ps het zijn mijn uitlaten trouwens.[/QUOTE]

Sorry dat wist ik niet maar ik wou ff weten of die bigone goed was omgelast.

wat was je setup?
hoeveel pk heb je eruitgehaald met de c16 en met de bigone racing?
 
reindert said:
Ps het zijn mijn uitlaten trouwens.

Sorry dat wist ik niet maar ik wou ff weten of die bigone goed was omgelast.

wat was je setup?
hoeveel pk heb je eruitgehaald met de c16 en met de bigone racing?[/QUOTE]

Ik heb beide uitlaten nooit gebruikt dus ik kan je ook niet veel over de prestaties zeggen.
Maar de c16 zal het zowiezo niet verkeerd doen op die setup, alleen moet je voor de c16 nog een juist flensje moeten zoeken, 1 met een bochtje naar links.
En de bigone zal het waarschijnlijk ook niet verkeerd doen, maar als ik kon kiezen zou ik voor de c16 gaan dat is namelijk wel de betere van de 2
Want een c16 is zowiezo al een betere uitlaat dan een bigone.
Als je belangstelling hebt pm dan maar even.
 
Die C16 ziet er verder wel goed omgelast uit en is prima voor een Replica. Ik weet alleen niet of de beugel en flens erbij zitten anders zou je die zelf moeten maken of laten doen en hij kan wel een opknapbeurtje gebruiken lijkt mij ;)
 
Back
Top