Goed membraan high end peug verticaal setup?

peugbeuner

New Member
Goedemiddag,

Ik ben op t moment bezig met een mooi peugeot verticaal project en was benieuwd wat een goed membraan was om erop te zetten.

Ik zat naar vforce 3 te kijken, maar deze is niet beschikbaar voor peug verticaal. Tunen is natuurlijk altijd nog mogelijk.

De inlaat beschikt nu over de aansluiting op t blok van deze inlaat set
98B1D5DC-9760-4C0D-9E18-754AD45D9F3D.png
En een viton soft 28mm stage 6 aansluiting waar een 26mm carb op komt.
 
Advertisement - register to remove this

Goedemiddag,

Ik ben op t moment bezig met een mooi peugeot verticaal project en was benieuwd wat een goed membraan was om erop te zetten.

Ik zat naar vforce 3 te kijken, maar deze is niet beschikbaar voor peug verticaal. Tunen is natuurlijk altijd nog mogelijk.

De inlaat beschikt nu over de aansluiting op t blok van deze inlaat set
View attachment 77766
En een viton soft 28mm stage 6 aansluiting waar een 26mm carb op komt.
stage6 membraan wat hier al in zit lijkt mij prima, misschien kun je nog wat aparte membraanplaatjes halen en kijken of dat beter werkt. Ik snap eigenlijk ook niet wat je bedoelt met 'De inlaat beschikt nu over de aansluiting op t blok van deze inlaat set'
 
Als
Het spruitstuk op de foto is 3 delig. Ik gebruik alleen t deel dat op blok gemonteerd word. Ik heb stage 6 viton soft aansluiting gekocht om de rest te vervangen.View attachment 77769 In deze wijze.
Als ik het goed begrijp zit nu het gewone stage6 membraan er nog wel tussen en denk ik dat deze wel prima zal werken. Ook ff iets anders, ik raad je aan om een schuimfilter te kopen want die potfilters werkten bij mij voor geen ene meter.
 
Back
Top