GODVER............k*tkinderen!!!

Daanje

Well-Known Member
kleine kinderem sucken echt aars!
Is dus best lekker weer hier. Ik denk: ik pak es lekker m'n scooter en ga effe lekker Amstelveen onveilig maken
smile.gif

Ik ben dus een beetje lekker rustig aan het rondrijden en staan er langs de weg ineens 4 kleine snotapen, waarvan 2 met van die pvc pijpen, eentje met stenen in z'n hand en de andere keek toe. Ik rij dus rustig voorbij en kijk ze strak aan, want ik wist dat die kleine snotapen wat van plan waren! En ja hoor! 2 van hun beginnen te schieten met die pijlen op me, waarvan ik er eentje in me gezicht kreeg, eentj begon mij te bekogelen met stenen, maar raakte me gelukkig niet. Er vloog wel een steen voor me hoofd langs! Ik dus bijna op me bek!!! Ik draai me dus om en scheur hard op ze af en grijp er eentje vast en til em op. Ik begin OP em te schelden en hij begon te huilen. Hij had ook niks gedaan, maar zal dat nu dus zeker niet meer doen! Toen greep ik die andere drie. Belde de cops en legde alles uit. Ik had volgens de politie nooit die kinderen mogen vasthouden: beroving van vrijheid!
mad.gif

Toen was ik maar boos weggescheurd!
Dus kinderen sucken aars!
mad.gif

Greetz

Advertisement - register to remove this

als die steen raak was geweest (op je kappen) had je wel mooi nieuwe kappen kunnen opeisen bij de verzekering van die kinderen (najah, verzekering van hun ouders)
wink.gif

Ik had dus ook zoiets, met mijn katana, ik had hem net nieuw, 50km gereden, ik rijd dus zo over een zandpad, twee kleine kinderen gooien modder op mij, ik het gezicht, ik schrik me dood, en de voorrem in, over de bek dus, en die moeder komt erbij, zij zo van je rijdt veels te hard bla bla bla, ik was dus kwaad, maar kon er niet veel aan doen(had mijn cerfificaat niet) ik rijd nu altijd vet voorzichtig bij kinderen langs. Honden zuigen trouwens ook, die springen je ook zo voor je scooter, vogels zijn ook kutbeesten, die zijn echt suidiciaal ze staan mooi aan de kant, en zodra je eraan komt rijden springen ze ervoor, had mijn broer ook met zijn vrachtwagen, komt er zo een reiger midden op het af vliegen, zo op het voorruit, dan schrik je je ook dood, sorry dat dit bericht nergens opslaat, check de tijd, enne ik ben vet ziek

Ik gaat ook nooit meer door woonwijken heen. Alleen 's avonds laat nog. rij liever ff een stukkie om. Enne van die kuthonden, daar ken ik over meepraten. Die dingen komen denk ik op het geluid af ofzo. en ze rennen toch knap hard achter je aan dan. En wat denk je van toeristen? Die kijken hier alleen maar naar de bloemetjes die buiten staan op 't land. En dan slingeren ze altijd naar de andere kant als je eraan komt.

Ik reed eerst ook een kind aan. Ik reed rustig met 40 langs een groepje kinderen met ouders. Kind stapt ineens opzij. Ik raakte hem met mijn stuur tegen zijn hoofd. Ik wilde eerst doorrijden. Maar ik draaide toch maar om. Ik zei sorry. Toen werd die moeder boos. Maaar niet op mij maar op dat kind. Hij kreeg nog een klap van zijn moeder. Dat vond ik echt vaag. Maar die kinderen in mijn straat en hun ouders wordt ik ook gek van.

Originally posted by Zillion:
Ik had dus ook zoiets, met mijn katana, ik had hem net nieuw, 50km gereden, ik rijd dus zo over een zandpad, twee kleine kinderen gooien modder op mij, ik het gezicht, ik schrik me dood, en de voorrem in, over de bek dus, en die moeder komt erbij, zij zo van je rijdt veels te hard bla bla bla, ik was dus kwaad, maar kon er niet veel aan doen(had mijn cerfificaat niet) ik rijd nu altijd vet voorzichtig bij kinderen langs. Honden zuigen trouwens ook, die springen je ook zo voor je scooter, vogels zijn ook kutbeesten, die zijn echt suidiciaal ze staan mooi aan de kant, en zodra je eraan komt rijden springen ze ervoor, had mijn broer ook met zijn vrachtwagen, komt er zo een reiger midden op het af vliegen, zo op het voorruit, dan schrik je je ook dood, sorry dat dit bericht nergens opslaat, check de tijd, enne ik ben vet ziek
ja,die vogels heb ik ook altijd last van,kom je aanrijden,vliegen ze alle kanten op man,gaat tot nu toe telkens net goed met die beesten,heb er NOG geen een aangereden,gaat alleen niet lang meer duren denk ik (aangezien m'n scoot net is ingereden= dus meer snelheid= langere remweg bla bla bla)

Originally posted by Zillion:
Honden zuigen trouwens ook, die springen je ook zo voor je scooter, vogels zijn ook kutbeesten, die zijn echt suidiciaal ze staan mooi aan de kant, en zodra je eraan komt rijden springen ze ervoor, had mijn broer ook met zijn vrachtwagen, komt er zo een reiger midden op het af vliegen, zo op het voorruit, dan schrik je je ook dood, sorry dat dit bericht nergens opslaat, check de tijd, enne ik ben vet ziek
Had die vogel wel een helm op? Ik zag hier laatst zo'n stripje daarover....

Ik heb zo'n fietspad waar ik vaak over rij waar altijd eenden en ganzen rondhangen, 1 keer had ik er een tegen de voorkap, niet hard, kon net op tijd remmen, en 1 keer kon ik nog net op tijd bukken anders had ik hem tegen me kop gehad. Zouden ze borden voor moeten plaatsen net als voor herten.

Ik kwam ook een keer een hond tegen die op het allerallerlaatse moment zo nodig nog ff voor m'n scooter moest springen.

Gelukkig reed ik er rustig langs en ik schat dat ik hem mett +/- 15km/uur heb aangereden

Vervolgens rende de hond in paniek de autoweg ernaast op en dat had echt heel slecht af kunnen lopen voor die hond.

Dat baasje had niet helemaal door dat ze haar hond (die dus totaal niet luisterde) aan een zgn. "riem" moet vastmaken

Geen schade gelukkig

Wat dachten jullie dan van konijnen? Dat zijn echte kutbeesten! Die beesten zijn volgens mij net ontwaakt uit hun winterslaap! Ik heb ze nl de hele winter niet gezien op het industrieterrein hier. Ik rij s'avonds dus terug naar huis, nietwetende dat die konijnen alweer waren ontwaakt uit hun winterslaap. Springt er dus zo'n kutbeest onder m'n scooter langs. Ipv dat ze nou gewoon op het gras naast de weg blijven zitten, springen ze nog effe voorlangs of eronder door! Ik ben er dus achter gekomen dat die beesten op licht afkomen, dus zet dan gewoon m'n lichten uit. Moeilijk wazige beesten dus!

Greetz

Ik word ook een beetje gek van die kutkinderen
frown.gif
. Reed ik pas nog met mijn runnert naar huis staat aan de ene kant een kiddie met z'n skelter en aan de andere kant ook eentje met een kar. Dus ik denk, nou ik kan er door. Dus ik rijd lekker verder gaat er ineens een touw omhoog tussen men twee wielen. Ik vol op men rem, runner remt lekker, die kiddows schrikken zich de poleurus. Ze stonden te beven als een rietje die jochies laten dat touw weer zakken een eentje zegt met een bibberend stemmetje, rijd maar door hoor. Ik weg die kindjes bijna janken.
smile.gif

Kinderen zien gewoon niet hoe het werkt in het verkeer, gewoon erg uitkijken dus.

HAWK