This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

glimbroek :'(

Originally posted by Zevenhuizen
sjezus dat eerste plaatje die zijn echt wel veeeeeeeeeeeet sjezus wat kosten die????.

hier nog een picc van een coole broek!!.
hehe wij hebben precies dezelfde smaak die broek is ook wel k0el jah... die zwart/grijze puma's zijn 220 ofzo en ze zijn er ook in het wit/zilver/grijs...

die puma's zijn mooi.
ik heb de rood/wit uitvoering
heb ook nog paar mags,laag model met grote gele M op de zijkant.
dan nog 2 panama jacks.laag en hoog'.

en heb sinds kort een diesel broek met voorkant en kont versleten look

Originally posted by Jasper
dit heerscht: (jaja, skate, i know, maar vind ze iig mooier dan de rest van die zooi en denk dat ze ook wel betur lopen)

D-V-S zijn het......... alleen veters zijn wit bij mij

Poehee!
Deze schoenen zijn echt :W 9||6
Waar kan je deze halen jasper?

Vette broeken ja!
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe en nou had ik pas al een keer zon 1 zien hangen met die groen achtige waas, maar die was weer te klein, kutzooi, maarjah dat heb je als je lang bent.

Ik heb nu o.a een Big Star Dock deze vinnik ook wel vet:

Maarja op zoek naar iets andersm aar liefst wel L = 38 ofzo... :|

deze roelen pas echt vooral in het zwart en wit, en arno jou schoenen roelen ook zekerzzzzz.

nee deze schoenen lopen gewoon zo lekker heb ze nu ook in het leer zwart had ze eerst in zuede ik wil ze nu in het wit halen. lopen gewoon beter dan alles behalve slippers dat loopt gewoon het aller lekkerste :W

Zulke schoentjes heb ik...
Ook de aquasokjes van nike enzo
Lopen super lekker

[edit] O ja speedfight freak mooie schoenen! hehe [edit]

Last edited:
Originally posted by Red Bastard

Poehee!
Deze schoenen zijn echt :W 9||6
Waar kan je deze halen jasper?

mijne komen uit tilbo gewoon, bij zo'n skate winkeltje........ ze hebben ze vast ook wel bij andere skate winkels.......

jaaaa krizzzz ja hebt gelijk die broek is van invisu die zijn masterlijk maar ook wreed duur!!!.

hier nog een paar piccs dit jasje is ook supercool het is een beetje rubberachtig spons!!.

dit heerscht: (jaja, skate, i know, maar vind ze iig mooier dan de rest van die zooi en denk dat ze ook wel betur lopen)

D-V-S zijn het......... alleen veters zijn wit bij mij

juist!!!met jou valt te praten...
die schoenen heersen!
net als DC,ES,AXION en GLOBBE
en nog meer!

mzls

Originally posted by SpeedfightFreak

hehe wij hebben precies dezelfde smaak die broek is ook wel k0el jah... die zwart/grijze puma's zijn 220 ofzo en ze zijn er ook in het wit/zilver/grijs...

ja klopt heb je nog meer plaatjes van die eerste puma??? ik wil deze n.l gaan halen vind ze wel cool, zijn ze geschikt in de winter???.

mijne komen uit tilbo gewoon, bij zo'n skate winkeltje........ ze hebben ze vast ook wel bij andere skate winkels.......

ja in scheveningen heb je een heeeeele grote zaak en in groningen ook een....

deze bedoelde ik duzzzz!! sorry!.

Die zijn idd gaaf!

Alleen te warm in de zomer, en te koud in de winter :|

En veelste duur...ik had ze gezien van G-star geloof ik, 300,-

Originally posted by Hebo_NRG

Die zijn idd gaaf!

Alleen te warm in de zomer, en te koud in de winter :|

En veelste duur...ik had ze gezien van G-star geloof ik, 300,-

nee man gek je kan em gewoon net zoals een trui dragen!! en hij is iets van 182 piek bij score!

sjezus dat eerste plaatje die zijn echt wel veeeeeeeeeeeet sjezus wat kosten die????.

hier nog een picc van een coole broek!!.

Heb ik oowk, alleen die groenige laag gaat er een beetje snel af

Moet ook weer nieuwe schoenen, na een avondje mental theo in almere kan ik me timba's echt weggooien gewoon...

volgende schoenen...timba's Vind ze echt relax.

Moet ook nog een spijkerjasje halen, dat vind ik gaaf

ja klopt heb je nog meer plaatjes van die eerste puma??? ik wil deze n.l gaan halen vind ze wel cool, zijn ze geschikt in de winter???.
euhm, tjek http://www.puma.com daar staan ze...

en die die ik heb zijn wel redelijk geschikt voor de winter... ze zijn wel laag maar wel redelijk warm. ze zijn dus van leer... maar die andere (zelfde model) die Eins liet zien (geel-blauw, zijn er ook in zilver-wit), die zijn van een soort gaas en die zijn kOUd!!! mja, die zwart-grijze niet...