Girlfriends van forummembers

Status
Not open for further replies.
Tezzaahh said:
Ik heb ook van die vriendinnen :rolleyes:
Een jongen vond een vriendin leuk..
Zij vond hem ook wel leuk maar wist het niet zo goed!
Ik vraag.. waarom weet je het niet?
Ja hij heeft niet eens een scooter of auto!

Toen brak me klomp :X

:#:# 9||6

dan ben je echt gewooon :X:X:X........................................
 
Matthew. said:
Maarja uiterlijk is wel het eerste gezicht tussen een meisje en een jongen ,

Dat noemen ze aantrekkingskracht..
Of kan je je ook aangetrokken voelen bij een lelijk/minder knap persoon?
 
Matthew. said:
Maarja uiterlijk is wel het eerste gezicht tussen een meisje en een jongen ,

Precies,

Innerlijk is super belangrijk, maar door het Uiterlijk kom je tenminste met elkaar in contact :)
 
Tezzaahh said:
Dat noemen ze aantrekkingskracht..
Of kan je je ook aangetrokken voel bij een lelijk/minder knap persoon?

Nou ALS beiden personen elkaar leuk vinden noem ik dat aantrekkings kracht , Je kunt idd je idd wel aangetrokken voelen bij een minder persoon ( niet op het eerste gezicht maar misshien wel na een paar confrontaties ,)
 
Wij hebben hier ook allemaal pijp sletten bij die gabbers in golfjes.
Niet normaal meer.

Volgende dagen zijn ze weer wat anders.

Stond keer @ discotheek, komt er een mokkel bij haar zogenaamde vriend "Waarom ben je niet in de auto? , JEZUS LAAT NU MAAR"

Ik dacht echt van WTF :D
 
JusSeb said:
Wij hebben hier ook allemaal pijp sletten bij die gabbers in golfjes.
Niet normaal meer.

Volgende dagen zijn ze weer wat anders.

Stond keer @ discotheek, komt er een mokkel bij haar zogenaamde vriend "Waarom ben je niet in de auto? , JEZUS LAAT NU MAAR"

Ik dacht echt van WTF :D
Wat deed jij gister dan achter de feest tent met je vriendin;)..
 
Matthew. said:
Nou ALS beiden personen elkaar leuk vinden noem ik dat aantrekkings kracht , Je kunt idd je idd wel aangetrokken voelen bij een minder persoon ( niet op het eerste gezicht maar misshien wel na een paar confrontaties ,)

ik hoor ook altijd veel mensen zeggen van: ja als het innerlijk goed is, dan maakt het uiterlijk echt niets uit. het gaat om het innerlijk.
nou, het spijt me hoor, ik zal heel eerlijk zijn; stel dat ik chat met een meisje op msn, en er na lange tijd dus achter kom dat ze echt helemaal super is, maar toch irl qua uiterlijk tegenvalt, dan zal ik dat erg moeilijk vinden.
bij mij does uiterlijk matter. en dat is denk ik bij meerderen zo(meer dan er beweren dat niet te vinden iig)
 
k ken meiden die echt super knap zijn, maar zich zo bitchy gedragen , dat hoeft van mij echt niet( miss 1 keer uitwonen ofso:+ maar meer niet)

k ken ook meiden die super aardig zijn, maar hun uiterlijk neit echt mee hebben, maar wel super spontaan enzo..

als je nou het beste van de 2 werelden samenvoegt heb je de perfecte vriendin;)
 
TommiiY said:
k ken meiden die echt super knap zijn, maar zich zo bitchy gedragen , dat hoeft van mij echt niet

Komt omdat ze van zichzelf weten dat ze knap zijn en ze veel aandacht krijgen van mannen, ze gaan zich dan gewoon arrogant gedragen van kijk mij...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top