Girlfriends van forummembers #28

Status
Not open for further replies.
Ja.

Even kort samengevat:

Omdat ze niet opneemt bel je 10x ofzo, en dan stalk je der omdat je dan weer te vaak belt.

Je haar een x dronken belt en ze boos op je is en niet meer met je wilt praten.
Het maar in je kop blijft malen dus denkt nu is het genoeg, je naar de bushalte gaat waar ze de bus altijd pakt na der werk.

Vervolgens tegen mijn werkgever zeggen dat ik er lastig val bij de bus.
Ook bij der papa lopen huilen dat ik er lastig val, er constant bel, blablabla.

Papa die der eigen dochter niet serieus neemt en me ook nog is een dikke korting geeft op 47 pion rozen (€ 15,-) omdat 'ik een goeie jongen ben'.

Zei dus weer boos omdat ik uitgerekent bij haar bloemen kom halen. (terwijl dat de dichtsbijzijnde bloemenkiosk is)

Is dus een ex collega van mij, maar ze werkt op donderdag en vrijdag in een bloemenkiosk op letterlijk 20-30 meter van waar ik dus werk.
En dus haar ex werk.

dit is toch wel het meest slappe gelul wat ik sinds jaren lees...
Misschien moet jij gewoon de rest van je leven in je bed blijven liggen janken en romans schrijven!?
 
Bel gewoon 1x, als ze niet opneemt is dat omdat ze je niet wil spreken, of omdat ze niet op kan nemen.

In het 2e geval zal ze wel terug bellen. En anders wil ze je gewoon niet spreken.
 
Lol, dat verhaal van Laine :p

Best sneu eigenlijk :) toch? Zeg hem gewoon op een vriendelijke manier dat je liever geen contact meer wil, want iemand die die hints niet begrijpt zal wel al een keiharde klap in z'n gezicht krijgen wanneer ie zoiets hoort. Maak het niet erger dan het is joh.
 
Keiharde klap in zn gezicht nja sorry ik heb m 1 keer gezien. Hij heeft mn nummer via via gehosselt. Tis een retard dus die klap boeit me eigenlijk heel weinig :p Het is idd best zielig maargoed.
 
Last edited:
Ja.

Even kort samengevat:

Omdat ze niet opneemt bel je 10x ofzo, en dan stalk je der omdat je dan weer te vaak belt.

Je haar een x dronken belt en ze boos op je is en niet meer met je wilt praten.
Het maar in je kop blijft malen dus denkt nu is het genoeg, je naar de bushalte gaat waar ze de bus altijd pakt na der werk.

Vervolgens tegen mijn werkgever zeggen dat ik er lastig val bij de bus.
Ook bij der papa lopen huilen dat ik er lastig val, er constant bel, blablabla.

Papa die der eigen dochter niet serieus neemt en me ook nog is een dikke korting geeft op 47 pion rozen (€ 15,-) omdat 'ik een goeie jongen ben'.

Zei dus weer boos omdat ik uitgerekent bij haar bloemen kom halen. (terwijl dat de dichtsbijzijnde bloemenkiosk is)

Is dus een ex collega van mij, maar ze werkt op donderdag en vrijdag in een bloemenkiosk op letterlijk 20-30 meter van waar ik dus werk.
En dus haar ex werk.

:D 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top