Girlfriends van forummembers #28

Status
Not open for further replies.
nou gister naar de bruiloft van een maat geweest, samen met mn ex meisje dus want die zou ook gaan.

vangt ze het bruidsboeket :+
 
hahahaha nee dat heeft ze nog niet....
onderduiken is niet nodig, kan wel ergens tegen ;) :p

al met al wel een gezellige dag gehad. ben ook bij haar blijven slapen, en nee er is niks gebeurd want daar was is sowieso al echt te zat voor.
 
Voor de mensen die op de meeting waren, de gast met de blauwe R6 stalkt mij haha :+ (eigenlijk ist helemaal niet haha want k word er schijtziek van).
Hoelang duurt t voor dat iemand door heeft dat je niet geintresseerd bent? Inclusief kortaf doen, zeggen dat je geen tijd hebt en beetje laten doorschijnen dat je 't een debiel vind?

''Heb je tijd''
- Ik heb geen tijd (excuus sporten blabla, dit werkt echter ook niet meer. Ik blijf t voorstel krijgen om samen te sporten...)
''Geen twee uur voor motorrijden?''
- Nee (heb k stiekem wel hoor poesjes maar niet bij iemand die 240 gaat op n R6 die die net n maand heeft, conclusie hij rijd als n debiel)

Insert silence


''Heb je vakantie''
- Eh ja
''Heb je tijd''
 
Nee hij zit hier niet. Ik ken m ook nauwlijks, hij heeft mn nummer via via gehosselt. Maar blijft maar vragen of ik met m wil rijden. Echt absofuckingluut niet gewoon. Dus k zeg ook gewoon nee. Dat k m ook gevaarlijk vind rijden e.d maar blijft maar vragen. Kan er echt niet tegen als iemand geen nee accepteert.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top