Girlfriends van Forummembers #22!

Status
Not open for further replies.
Ja, gelukkig wel. Ik ging een week lang kapot.

Wat was er ookalweer gebeurd?:p

Ja hoop gezeik met een andere griet

Iets met een trio'je op de bank van je ouders toch?

Uhm nee. Dat zou wel bonus zijn geweest +ralf+

Heb op vakantie een keer een trio gehad met 2 kneiter lamme chiks(ikzelf was ook goed lam btw) dat was echt gruwlijk vet:W

Helaas gebeuren dat soort dingen vaak alleen op vakantie:(:p

mhaw, wat heb je er aan als je kneiterlam bent/was, krijg je je wokkel geeneens omhoog..

Als je 't nog weet was je niet lam genoeg :+

Ik heb er alleen last van als ik echt zo lam ben dat ik echt helemaal niks meer kan:p
Daar zat ik net een paar biertjes voor:D Ik weet me btw altijd alles van de avond nog te herinneren, hoe lam ik ook ben:)


Heeft wel gelijk :p

:)
 
Advertisement - register to remove this

zoo wat is het andere topic snel voorbij gevlogen.

Hier bijna 3 jaar. Alles gaat goed en het huis is nog niet te klein geweest.
 
Hiero al bijna 2 maanden alweer. Normaal ben ik het wel zat na die tijd. Maar heb nu echt goed gevoel erover en ben der nog helemaal niet zat.

Ik ben behoorlijk op me vrijheid gesteld en die krijg ik ook voldoende.

Dus ben helemaal happy op het moment:D
 
Morgen alweer vier maanden. Hou mn hart vast , t vriendje gaat vanavond uit met zn mannelijke vriendinnen en hij houd wel van n biertje. Hij heeft mijn huissleutel zodat ie niet zover terug hoeft te gaan. Hoop niet dat ik m K.O in de gang aantref.
 
Trio, met 1 zatte, en 1 slaperige chick :#

Voor mij ook geen kinderen voordat er eerst een paar dingen geregeld zijn hoor.. Minimaal een appartement/huis, allebei een vol salaris (studiefinanciering etc reken ik daar NIET bij). En genoeg geld om het kind in ieder geval zelf op te kunnen voeden en we niet elk dubbeltje twee keer moeten om te draaien..

Tjah, geef de lui eens de kost die het financieel, geestelijk en lichamelijk niet aankunnen om kinderen op te voeden... Veel mensen zien kinderen krijgen als een recht, maar ik zie het toch als een stukje welvaart (ga maar eens een kind adopteren, dat mag ook niet iedere retard)... Je kan het leven van een kind voor een aanzienlijk stuk maken/breken als ouder...


*heeft ook een Esther*
 
Wtf, m'n ex is nu alweer met een andere jongen bezig :X Terwijl ze tegen mij zei; nee voorlopig geen relatie oid, veel te druk blabla. Na een relatie van 2 jaar en 2 maanden, die nog geen 1,5 week uit is..

Doet toch wel even pijn :X ;(
 
Ja daar ga je dan wel aan denken idd, ag, wat maakt het ook uit, het gevoel was er niet meer bij haar, dan heeft het gewoon geen zin meer om er mee door te gaan. TENZIJ ze het doet om je jaloers te maken, dan hoopt ze misschien dat je haar terug wilt oid.

Hoe dan ook, laat jezelf niet kennen:*
 
Ze weet dat ik haar terug wil. Zo is ze ook niet, dacht ik..

Ik weet 't, het leven gaat door. Maar toch ;(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top