Sjors1754

Member
Hallo mensen,
Ik heb sinds gister een Gilera Zulu en deze is nou niet in de beste staat. Kappen verrot, geen dashboard meer en hele kabelboom is aan het wegrotten. Ik graag een nieuwe kabelboom erin zodat ik zeker weet dat deze weer goed is. En weten jullie nog meer over deze brommer. Welk blok er bijvoorbeeld onder zit en of ik ook nog kappen van een andere brommer erop zou kunnen zetten, want er zijn er vrijwel geen meer te vinden.

M.V.G. Sjors
 
Advertisement - register to remove this

Gilera Zulu en Gilera GSM zijn beide dezelfde brommer wellicht dat dat je zoekgebied wat ruimer maakt. Zijn al vrij oude brommers natuurlijk dus ben bang dat nieuwe onderdelen vinden wel een dingetje kan worden. Gilera brommer hebben dacht ik een Derbi blok erin en is voldoende voor te koop. Maar hoe ver is je kabelboom weg? Want met een beetje geduld en goed opschrijven welk stekkertje waar vanaf komt dan kun je zelf al redelijk wat repareren aan een kabelboom. Geen superleuk werkje maar als je niks kan vinden is dat een optie. En anders een binnenrotor erop en hele kabelboom weg
 
Hey bedankt voor de reactie,
Ik zal sws even kijken of de kappen van de GSM erop passen.
En wat de kabelboom is het al zo erg dat alleen de voor en achterlamp werken en de rest niets.
Iedereen heeft hierbij ook zijn eigen dingen zitten doen met de elektriciteit en daardoor zijn er veel losse draden etc.
 
Hallo mensen,
Ik heb sinds gister een Gilera Zulu en deze is nou niet in de beste staat. Kappen verrot, geen dashboard meer en hele kabelboom is aan het wegrotten. Ik graag een nieuwe kabelboom erin zodat ik zeker weet dat deze weer goed is. En weten jullie nog meer over deze brommer. Welk blok er bijvoorbeeld onder zit en of ik ook nog kappen van een andere brommer erop zou kunnen zetten, want er zijn er vrijwel geen meer te vinden.

M.V.G. Sjors
Met wat kapwerk kan ik welicht helpen!
Zie marktplaats heb bijna compleet set .


Gilera gsm kappenwerk / onderdelen
Bieden
Post automatically merged:

Heb. Je link gestuurd
 
Back
Top