Gilera stalker setup

Flossyship

New Member
Beste mensen,

Ik heb voor een paar euro een Gilera stalker luchtgekoeld gekocht. Het is een goeie scooter maar helemaal standaard. Welke setup zou ik het beste erop kunnen zetten zodat ik een volwaardige scooter heb die mee kan rijden met de grote jongens ?

Ik hoop op spoedig response
 
Advertisement - register to remove this

300 is niet veel voor een 70cc setup, als je een laagtoerige neemt dan is het al goedkoper door krukas en misschien nog standaard carb/uitlaat maar als je echt met de skippers mee wilt rijden dan zou ik een hoogtoerige kwaliteit cilinder nemen met nieuwe uitlaat,krukas, en carb... wat al snel boven de 300 euro zit
 
300 is niet veel voor een 70cc setup, als je een laagtoerige neemt dan is het al goedkoper door krukas en misschien nog standaard carb/uitlaat maar als je echt met de skippers mee wilt rijden dan zou ik een hoogtoerige kwaliteit cilinder nemen met nieuwe uitlaat,krukas, en carb... wat al snel boven de 300 euro zit
rond de 150 voor zon cilinder en 150 voor een uitlaat dan rijd je al mee met de grote jongens nog even doorsparen en je hebt echt een hele mooie
 
heb zelf een gilera stalker.

heb er een top performance black throphy 70cc opzitten de standaard 17.5mm carb en een yasuni r, dit loopt bij mij 90 gps.

krukas heb ik zelf niet vervangen maar dat is gewoon een kwestie van geluk en hoeveel kilometers het blokje heeft gedraait,


ik zou dus een laagtoerige70cc aanraden zoals een dr70 malossi sport of top performance70cc. in combinatie met een yasuni r of als je een standaard look uitlaat wilt is de orginele esm de snelste IMO. maar wat je altijd goed moet onthouden is dat je het zaakje gewoon goed afstelt.
 
Back
Top