This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gilera Stalker in onderdelen

  • Thread starter Thread starter porsche928s4
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Originally posted by porsche928s4
Misschien wil ik ruilen

oke...morgen heb ik die foto;s wel....mocht je niet meer willen ruilen dan koop ik wel gewoon die onderdelen die ik opgenoemd heb oke....

mzzl
 
Originally posted by hebo70


oke...morgen heb ik die foto;s wel....mocht je niet meer willen ruilen dan koop ik wel gewoon die onderdelen die ik opgenoemd heb oke....

mzzl

Morgen ga ik om 12:00 's middags weg naar haarlem want heb daar vanaf maandag tot vrijdag intro week dus ben dan de hele week niet thuis dus kan zaterdag pas weer internetten checken.
Als je de foto's voor 12 uur kan posten zou dat helemaal top zijn.
 

Hey intro-week, daar ben ik ook nog wel eens te vinden (vorig jaar al geweest, was erg koel)

Ik moet maandag sodemieso naar school om me propedeuse op te halen, kunnen we dan ff meeten?

Ik ben erg hard op zoek naar de scooter die jij hebt, en de prijs is helemaal interessant.
 
Originally posted by porsche928s4
Moet je ook in haarlem wezen dan.

Jah ik volg daar een WTB (Werktuigboukunde) opleiding, en ik was sodemieso nog ff van plan om te kijken op de intro-week (=koel)

Maar ok weer ff ontopic: de rest doen wel wel via msn
 
Nou mensen jullie moeten me maar ff mailen als jullie wat willen hebben want ik ben de hele week niet thuis dus, als jullie dan ff een mailtje sturen dan kan ik die volgende week zaterdag lezen.
 
dat spruitstuk is toch ook voor een 19mm... (ja toch? want een rechtspruitstuk van malossi is voor verschillende maten :?)

enne, chill, runner roels...... ik was eerst met de demper....
 
die hoef ik niet.... wil een betere demper voor mn Evo 70 uitlaat.... wil niet een Alu Yas demper......

Prozhen verkoopt misschien zn demper ook... maar het liefst compleet met uitlaat (for Sjees) voor minarelli.... hij wil niet de uitlaat los en de demper los verkopen... (al hoop ik van wel... )
 
Nou mensen ik ben weer terug van de intro week dus als jullie nog wat onderdelen willen zeg het dan.
 
Originally posted by porsche928s4
Nou mensen ik ben weer terug van de intro week dus als jullie nog wat onderdelen willen zeg het dan.

nou zoals ik zei...bijna alle kappen......en nog wat zooi en ik zou het eventueel morgen op kunnen komen halen
 
Status
Not open for further replies.