Gilera Stalker in onderdelen

  • Thread starter Thread starter porsche928s4
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
P

porsche928s4

Guest
Na 3 jaar trouwe dienst verkoop ik
mijn complete Gilera stalker in onderdelen, omdat hij het niet meer doet en ik ik er geen zin meer in heb om er nog geld in te steken en ik ga op kamers in Haarlem en ik wil daar een nrg kopen of een phantom.

snelle onderdelen:
evo70 incl zuiger, kop, en pakkingen : f 250
for race met rs50 demper+ orginele polini demper : f 250
dellórto carb 21 mm+ 21 mm rechtspruitstuk van mallossi: f 200
Polini vario: f 50 incl rollen
Polini 2g koppeling: f 75
Polini speedclutch **NIEUW NOG NOOIT GEBRUIKT INCL DOOSJE** : f 75
enz..

Dus alle onderdelen (kappen, olietank, carter, ontsteking enz)die op een gilera stalker zitten te koop zeg ff wat je wil hebben en ik geef een prijs.
 
Advertisement - register to remove this

MIJN HELD.....kappen heb ik NODIG....

voorkap, binnekuip...die tegen je voorkap zit dus....stuurkapje(de gelakte), cockpit, linker remzootje....(achterrem dus)....zadel, linker en rechter zijkap....uhmm.....dat was het geloof ik wel.....wat vraag je hiervoor?????

doe aub nog ff niks weg ik heb echt veel onderdelen nodig
 
ik wil die RS demper van de For Sjees wel kopen......
(is dat gewoon een orig demper van een RS50 ? of een Gianelli Demper??)
Evt. ook nog wel het Malossi Rechtspruitstuk...... Tell me your price....
 
Last edited:
Originally posted by Boeie
ik wil die RS demper van de For Sjees wel kopen......
(is dat gewoon een orig demper van een RS50? of een Gianelli Demper??)
Evt. ook nog wel het Malossi Rechtspruitstuk...... Tell me your price....

Het is een giannelli demper, die mag je hebben voor f 75 ,en het spruitstuk f 75 is namelijk 1 week oud.
 
Hebo70 je mag alle kappen hebben incl buddy en remleiding + hendel voor 400gulden
 
De kappen moet wel ff opnieuw gespoten worden. Verder zijn ze helemaal heel.
 
demper nog in redelijke staat???

1 koop 135 piek incl verzendkosten? (dus gianelli demper en Spruitstuk)
 
hum....hele scooter inclusief snelle onderdelen 1300??? ff over denken....maar als ik alleen wil hebben wat ik opnoemde....ik wil ook nog je achterwiel as hebben....dus je secundaire vertandings as...waar je achterwiel aan vast zit dus....die is bij mij beetje krom ofzo.....
 
trouwens ik hoef niet de hele scooter ik wil alleen de onderdelen die ik net noemde.....voor 400 he....marre...waar woon je precies want om heel die zooi allemaal op te gaan sturen....word beetje moeilijk he.....marre hebben je kappen geen schade ofzo?
 
ik lees nu dat je een phantom wil....ik heb eigenlijk nog wel een phantom staan....moet het 1 en ander aan gebeuren....moet nieuwe cilinder op....uitlaat ophanging is kaput...maar dat kan ik eventueel nog wel doen ofzo....ruilen????
 
Last edited:
Originally posted by hebo70
ik lees nu dat je een phatom wil....ik heb eigenlijk nog wel een phantom staan....moet het 1 en ander aan gebeuren....moet nieuwe cilinder op....uitlaat ophanging is kaput...maar dat kan ik eventueel nog wel doen ofzo....ruilen????

De zijkappen hebben geen schade maar moeten gespoten worden en de voorkap heeft lichte schade maar die zie je niet er is namelijk een klein stukje afgebroken bij 1 van de 3 boutjes aan de voorkant.


Ik woon in harderwijk
 
Originally posted by porsche928s4
Ophangpunten AFGEBROKEN |( |( das kut!

niet van het blok he maar van cilinder....heb nog wel paar ori. cilinder liggen dus plant er morgen ff nieuwe onder en er zit een "snelle" uitlaat onder weet nog niet welke maar dat lukt wel.....heb je misschien intresse in ruilen???
 
Originally posted by hebo70


niet van het blok he maar van cilinder....heb nog wel paar ori. cilinder liggen dus plant er morgen ff nieuwe onder en er zit een "snelle" uitlaat onder weet nog niet welke maar dat lukt wel.....heb je misschien intresse in ruilen???


Hoe ziet ie er verder uit, en is ie ac/lc heb je een foto.
 
hij is AC en schijfrem voor trommel achter....uhm....ik maak straks wel ff foto's en hij is voor de rest nog helemaal goed in orde....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top