Gilera stalker 70cc

Lalalala1212

New Member
Dag allemaal

Ik zat er laatst aan te denken om mijn stalker nog wat op te voeren, maar ik weet niet wat voor onderdelen ik er nog onder zou gooien.
Er zit momenteel een DR70 onder, een 17.5 carb en een tecnigas terugloop, en hij gaat ongeveer 90. Ik wil hem sneller laten optrekken want dat doet ie eigenlijk niet al te snel. Wat voor uitlaat en vario zou ik er onder kunnen steken om hem sneller te laten optrekken?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Word hij dan afgepakt? Je krijgt dan toch een wok melding en een boete?
Wel klote man.. Sterkte..
Ik woon in België, dus waarschijnlijk is het anders dan in Nederland. Hij is nu afgepakt en de rechter beslist over mijn boete etc
Post automatically merged:

Hier is volgens mij iets anders bij komen kijken, dat ding pakken ze alleen af als je hele gekke fratsen uithaalt… denk aan wegrijden of met een oneerlijke scooter rijden ofzo.
In België is dat niet zo, als die een bepaalde snelheid te veel gaat wordt ie gewoon in beslag genomen
 
Ik woon in België, dus waarschijnlijk is het anders dan in Nederland. Hij is nu afgepakt en de rechter beslist over mijn boete etc
Post automatically merged:


In België is dat niet zo, als die een bepaalde snelheid te veel gaat wordt ie gewoon in beslag genomen
aahja in belgie zijn ze inderdaad heel erg streng daarop, sterkte man hoop dat je hem nog tergukrijgt.
 
Back
Top