Gilera stalker 70cc

Lalalala1212

New Member
kleine of eigenlijk wel grote update, scooter is afgepakt door politie omdat ze niks te doen hadden, moest op rollen en ging 92 dus het is voorbij. Toch bedankt voor de hulp iedereen!!!

maxo

Active Member
Word hij dan afgepakt? Je krijgt dan toch een wok melding en een boete?
Wel klote man.. Sterkte..
Hier is volgens mij iets anders bij komen kijken, dat ding pakken ze alleen af als je hele gekke fratsen uithaalt… denk aan wegrijden of met een oneerlijke scooter rijden ofzo.

Lalalala1212

New Member
Word hij dan afgepakt? Je krijgt dan toch een wok melding en een boete?
Wel klote man.. Sterkte..
Ik woon in België, dus waarschijnlijk is het anders dan in Nederland. Hij is nu afgepakt en de rechter beslist over mijn boete etc
Post automatically merged:

Hier is volgens mij iets anders bij komen kijken, dat ding pakken ze alleen af als je hele gekke fratsen uithaalt… denk aan wegrijden of met een oneerlijke scooter rijden ofzo.
In België is dat niet zo, als die een bepaalde snelheid te veel gaat wordt ie gewoon in beslag genomen

maxo

Active Member
Ik woon in België, dus waarschijnlijk is het anders dan in Nederland. Hij is nu afgepakt en de rechter beslist over mijn boete etc
Post automatically merged:

In België is dat niet zo, als die een bepaalde snelheid te veel gaat wordt ie gewoon in beslag genomen
aahja in belgie zijn ze inderdaad heel erg streng daarop, sterkte man hoop dat je hem nog tergukrijgt.

Advertisement - register to remove this