Gilera runner start niet

Timo240

New Member
Wie kan mij helpen ik heb een gilera runner 70cc dr had net nieuwe cilinder heel even mee gereden deed al raar ik dacht het ligt aan teveel olie of ontsteking niet best nieuwe bougie gehaald deed het weer ik rijden uiteindelijk ging die beetje hoog in ze touren tijdens het rijden ongeveer als ik 40 reed bleef die gewoon doorrijden op 40 km per uur uiteindelijk zet ik hem uit start die niet meer dus ik bougie wisselen nog steeds niks toen ik thuis was heb ik een aantal dingen getest zoals of die een goeie vonk heeft of die benzine geeft uit de benzine slang dat heeft die allemaal maar toen kwam ik achter iets dat ik raar vind ik heb een vacuum slang op mijn blok zitten en ik heb een benzine kraantje op mijn benzine slang zitten bij mijn carb maar nu even terug oo mijn verhaal ik had dr carb eraf gehaald en hield mijn hand op mijn spruitstuk maar zoog helemaal geen lucht aan nieuw membraam erin gezet nog steeds doet die niks wie kan mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Misschienhandigomafentoeeenkommateplaateneneennieuweregeltemakeneenhoofdletterisafentoeookwenselijkzodathetnieteenheleleptekstgaatworedenendathetallemaaleenbeetjeleesbaaris...

Bovenstaande kostte mij meer moeite dan deze zin te schrijven...
 
Misschienhandigomafentoeeenkommateplaateneneennieuweregeltemakeneenhoofdletterisafentoeookwenselijkzodathetnieteenheleleptekstgaatworedenendathetallemaaleenbeetjeleesbaaris...

Bovenstaande kostte mij meer moeite dan deze zin te schrijven...
Ik weet niet hoor maar ik heb gewoon spaties gebruikt alleen geen komma’s en punten nou ik weet niet hoe oid je bent maar als je een beetje fatsoenlijk kunt lezen kan je dit ook gewoon lezen je bent geen mogool hoop ik?
 
Ik weet niet hoor maar ik heb gewoon spaties gebruikt alleen geen komma’s en punten nou ik weet niet hoe oid je bent maar als je een beetje fatsoenlijk kunt lezen kan je dit ook gewoon lezen je bent geen mogool hoop ik?
Hij heeft gewoon een punt. Iets waar jij jaloers op zal zijn want jij mist een hoop punten in je verhaal.

Je verhaal leest niet fijn. Als je fatsoenlijk kan lezen en schrijven dan zet je op de juiste plekken even een alinea.

De vergelijking van een mongool is smakeloos en met die grote mond hoef je geen hulp te verwachten.
 
ik heb gewoon spaties gebruikt alleen geen komma’s en punten
Waarom gebruik je de komma's en punten niet?
Wanneer je de juiste scholing zou hebben doorlopen, dan weet je dat dit van essentieel belang is.
ik weet niet hoe oid je bent
Met oid bedoel je waarschijnlijk het woord: oud.
Ik zal je in dezen van repliek dienen...
Ik ben OUD genoeg om te zien en te lezen dat jij te JONG bent om deze discussie verder voort te zetten.
je bent geen mogool hoop ik?
Het woord dat je gebruikt, spel je als volgt: Mongool.
Een Mongool is een oude strijder uit Mongolië.
Als je mij vergelijkt met een Mongool uit vroegere tijden, dan is dit prima.
Wanneer je de mensen met het Downsyndroom bedoelt, vind ik dit verwerpelijk.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Maar goed, je bent nog een jochie, dus je moet nog veel leren......................
Post automatically merged:

Hij heeft gewoon een punt. Iets waar jij jaloers op zal zijn want jij mist een hoop punten in je verhaal.

Je verhaal leest niet fijn. Als je fatsoenlijk kan lezen en schrijven dan zet je op de juiste plekken even een alinea.

De vergelijking van een mongool is smakeloos en met die grote mond hoef je geen hulp te verwachten.
Je bent me net even voor met antwoorden.
Ik heb een soortgelijk antwoord geplaatst.
Hopelijk worden dit soort gasten geweerd van dit forum.
Ik ben misschien niet handig geweest met mijn eerste bericht, maar om zo'n reactie te krijgen...........................
 
Last edited:
Back
Top