This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gilera Runner SP Pro 4800km 2005 met alarm

Status
Not open for further replies.

Garuda

Well-Known Member
Ik bied hier aan mijn scooter omdat ik binnekort wil beginnen met mijn rijbewijs. Hij heeft bij de 1000 en 3000 km een beurt gehad. Hij is goed verzorgd. Elke week scooter gewassen en blok gereinigd. Natuurlijk elke dag droog gezet. Daarom is ie nog in een perfect verkerende nieuwstaat.

Wat details over de scooter:

Merk: Gilera
Type: Runner SP Pro
Blok: LC DD
KMStand: 4856
Bouwjaar: 2005 november
Kenteken: Breed kenteken incl papieren
Verzekering: Tm 01 Mei 2007

Snelheid: 70 km p/u
Schade: Miniem tot geen schade
Blokstaat: Nieuwstaat. Geen vieze plekken of dergelijke.
Brandstof: Euro 95
Tank: 12L (actieradius van 400 km)

Extra's:
- Alarm met de functies op afstand starten, op afstand onderbreken en natuurlijk de alarm functie. Dit werkt allemaal perfect dmv een digitale afstandsbediening die je alles laat weten als er iets misgaat. Als alarm afgaat gaat je afstandsbediening trillen en piepen. Zelfde geld voor als de scooter gestart wordt. Dus is ideaal tegen diefstal.

- Autostekker oplaadpunt in de buddy. Handig om je mp3 speler bijvoorbeeld op te laden

- Een fles Putoline olie krijg je erbij

Nieuw:
- Nieuwe Pirelli achterband

Deze scooter is ideaal voor de beginnend rijder. Hij rijdt heerlijk en ligt zeer goed in de bochten. Het zadel is zeer comfortabel en door de speciale houding (tank tussen je benen) blijft je rug goed recht wat op lange duur natuurlijk belangrijk is. Het is een zeer betrouwbare scooter, want hij start altijd in 1x en met afstandsbediening in 1 a 2 keer.

Heb er nooit mee stil gestaan en heeft me overal gebracht waar ik heen wilde. Heb hem alleen gebruikt voor school (niet altijd, vanwege slecht weer) en verder heeft hij bij mij thuis binnen gestaan.

Mijn prijs is bieden maar boden onder de 1300 worden niet serieus genomen. Proefrit kan na betaling van volledig bedrag. . Voor vragen/boden/interesse kunt u me altijd bereiken per mail.

Foto's :



 
Status
Not open for further replies.