Gilera runner sp 50 50cc pruttelt als een gek bij wegrijden en komt niet op snelheid

rondekarton

New Member
Ik heb een gilera runner sp 50 50cc uit 2004 ongeveer, alles is origineel, ik heb sinds een paar maanden een probleem, als ik de scooter start en weg rijd trekt hij heel goed weg en loopt hij 60-65 km/h maar na 5 min gas geven en dan weer niet komt hij bijna niet meer vooruit. Ik heb zelf als eens een grotere en kleine sproeier geprobeerd nu zit er een 76 in en hij liep voor de problemen met een 75 sproeier heel goed. Er is geen lek in benzine of in lucht. Heeft iemand dit ook of gehad en wat zou ik hier aan kunnen doen. Ook na 5 min rijden komt hij niet verder dan 35 40 km/h. En pruttelt hij heel heftig tot hij boven 7000 toeren komt daarna wil hij wel rijden tot je het gas weer los laat.

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Zoals wat zou er vergeten kunnen zijn. Ik vind het heel raar dat hij start en meteen rijd maar na 200m inhoud en niet meer wil
Mischien de Benzine pomp vergeten te vervangen, die al oud en versleten is, en de Rubbers / Membraam al aangevreten is door de slechte Benzine van deze tijd .
Denk dat Scooter Monteur daar niet bij heeft stil gestaan .
Bij Groot onderhoud voor een klant van mij, voer ik deze Basis onderdelen standaard uit ( in overleg ), Kosten zijn het niet,,, stilstaan en Duwen als dat Klote ding het WEER eens niet doet... Kost meer ... alleen de ergenis al ..

Back