Gilera runner sito plus afstellen

Lxno

New Member
Hoihoi,

Ik ben redelijk nieuw op het forum en heb een volledig originele Gilera runner 50cc sp pro.
Hij loopt nu ongeveer 52km/h gps alleen zonder vario. (Standaard uitlaat met alle begrenzing en katalysator) nou vroeg ik me af als ik een sito plus (zonder prop) eronder zou zetten of ik dan ook rollen enzo meteen zou moeten aanpassen en of er nog speciale dingen zijn waar ik op zou moeten letten.

Alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this

Als je een Sito koopt die voor Runner is (even op Leovince.com kijken voor het type) dan zitten er rollen en vaak ook trekveren bij.
Deze zouden dan goed moeten zijn kwa afstelling overbrenging. Je moet omdat de prop eruit is wel groter in sproeier, ander loopt de cilinder warm.

Oke dan, bedankt daarvoor. Dan word het denk ik voorlopig nog geen sito aangezien hij daar €180 kost. En dan nog een vraag waar ik niet uitkom. Mijn licht van mijn runner flikkert heel erg. Op film zie je het echt goed en in het echt zie je alleen dat ie raar doet maar omdat t zo snel gaat zie je hem niet echt uitgaan. Ik heb een filmpje hiervan:

Attachments

Oke dan, bedankt daarvoor. Dan word het denk ik voorlopig nog geen sito aangezien hij daar €180 kost. En dan nog een vraag waar ik niet uitkom. Mijn licht van mijn runner flikkert heel erg. Op film zie je het echt goed en in het echt zie je alleen dat ie raar doet maar omdat t zo snel gaat zie je hem niet echt uitgaan. Ik heb een filmpje hiervan:
Zit er een led lamp in? Zoja, dan kan je die beter op 12v gelijkspanning laten branden. Standaard gaat er wisselspanning naar de koplamp waardoor je dus een onregelmatige spanning hebt waar een led lamp in principe niet voor gemaakt is.

Back