Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
New media
New media comments
New resources
New profile posts
Latest activity
Media
New media
New comments
Search media
Resources
Latest reviews
Search resources
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
NSSC
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
Gilera runner rst zekering blijft stuk gaan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Rimovanax" data-source="post: 3564091" data-attributes="member: 76364"><p>Sinds een paar maanden ben ik in bezit van een Gilera runner RST 2014 ( afwijkend model ).</p><p>Daar heb ik weinig aan veranderd, hier en daar een paar lampen vervangen. nadat ik alle lampen vervangen had heb ik geen enkel zekering problemen gehad. zo heb ik als laatst de W5W led lampjes vervangen waarvan het mij al opviel dat 1 door gebrand was, dus zo dacht ik dat heb ee ln productie fout was. Ik heb de scooter gereden voor pakweg 20km ( sproeier vervangen ) en hij viel een paar keer uit. Daarna heb ik hem herhaaldelijk gestart ( 5 keer ) aflaten koelen en pas na 2 dagen probeerde ik hem te starten, huh geen stroom. ik heb naar de zekering gekeken aha doorgebrand ( 15A ). Daarna 20A erin gezet, na het draaien van de sleutel ( pong "geluid ) zekering doorgebrand. heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn. </p><p></p><p>het enige probleem dat ik had is dat de kilometer teller af entoe niet werkte omdat hij te lang buiten had gestaan, alles kwa verlichting wat is aangesloten aan de stator werkt naar behoren. Scooter loopt wel zonder accu ( dus op vermogen van de stator ) alle lampen die vermogen vragen van de accurate werken niet. </p><p></p><p>reden voor 15A zekering: wermogen van de lampen is deels omhoog gegaan, 4×21W ipv 4×10W. 4×3W ipv 4×5W. soort lampen LED met driver circuit, het enige onderdeel dat ontbreekt is een balast. </p><p></p><p>onderdelen die werken op de spanning van de stator: 2×H8 lampen, 2×W5W lampen & de ontsteking. elementen die werken op accu spanning: startmotor, knipperlichten & remlichten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rimovanax, post: 3564091, member: 76364"] Sinds een paar maanden ben ik in bezit van een Gilera runner RST 2014 ( afwijkend model ). Daar heb ik weinig aan veranderd, hier en daar een paar lampen vervangen. nadat ik alle lampen vervangen had heb ik geen enkel zekering problemen gehad. zo heb ik als laatst de W5W led lampjes vervangen waarvan het mij al opviel dat 1 door gebrand was, dus zo dacht ik dat heb ee ln productie fout was. Ik heb de scooter gereden voor pakweg 20km ( sproeier vervangen ) en hij viel een paar keer uit. Daarna heb ik hem herhaaldelijk gestart ( 5 keer ) aflaten koelen en pas na 2 dagen probeerde ik hem te starten, huh geen stroom. ik heb naar de zekering gekeken aha doorgebrand ( 15A ). Daarna 20A erin gezet, na het draaien van de sleutel ( pong "geluid ) zekering doorgebrand. heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn. het enige probleem dat ik had is dat de kilometer teller af entoe niet werkte omdat hij te lang buiten had gestaan, alles kwa verlichting wat is aangesloten aan de stator werkt naar behoren. Scooter loopt wel zonder accu ( dus op vermogen van de stator ) alle lampen die vermogen vragen van de accurate werken niet. reden voor 15A zekering: wermogen van de lampen is deels omhoog gegaan, 4×21W ipv 4×10W. 4×3W ipv 4×5W. soort lampen LED met driver circuit, het enige onderdeel dat ontbreekt is een balast. onderdelen die werken op de spanning van de stator: 2×H8 lampen, 2×W5W lampen & de ontsteking. elementen die werken op accu spanning: startmotor, knipperlichten & remlichten [/QUOTE]
Verification
Post reply
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
Gilera runner rst zekering blijft stuk gaan
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…