Gilera Runner RST rolletjes

ILLuSi0nQ

New Member
Hi daar,

Ik heb laatst een Gilera Runner uit 2008 gekocht met maar 5 kop op de teller, hij is verder helemaal standaard, van uitlaat tot varioring.
Gister heb ik de varioring eruit gehaald en heb hem net getest, hij loopt nu op lange stukken 64/65 (eerst zonder varioring 55 max) hoort dit?

En hoe zorg ik ervoor dat hij sneller optrekt? Ik heb hier en daar gelezen dat ik mijn rolletjes dan moet vervangen, hoeveel gram zou ik dan moeten nemen? Ik weet namelijk niet hoeveel gram er nu in zit?..
Zou iemand mij aub daarmee kunnen helpen

Groet
ILLuSi0nQ
 
Advertisement - register to remove this

Die sito uitlaat zal ook wel een beetje extra snelheid geven.. Maar je zal je rolletjes en als je persee snel wil optrekken trek en drukveer moeten veranderen & de sproeier. Zal k maar niet zelf doen als je er niet zoveel vanaf weet maar waar een wil is is een weg!
 
Die sito uitlaat zal ook wel een beetje extra snelheid geven.. Maar je zal je rolletjes en als je persee snel wil optrekken trek en drukveer moeten veranderen & de sproeier. Zal k maar niet zelf doen als je er niet zoveel vanaf weet maar waar een wil is is een weg!
De sproeier is perfect, heb gister mijn bougie nagekeken. Ik ga binnenkort mijn trek en drukveer vervangen, welke kleur trek en drukveer moet ik nemen?
 
De sproeier is perfect, heb gister mijn bougie nagekeken. Ik ga binnenkort mijn trek en drukveer vervangen, welke kleur trek en drukveer moet ik nemen?
Als je je rolletjes afweegt dan weet je hoeveel gram je nu heb.. En dan kun je wat lager gaan beste even een test set rolletjes kopen nadat je dat heb gedaan en kijken wat lekker rijd dan kun je de echte rollen erin zetten als je weet hoeveel gram daarna zal een grotere sproeier wel nodig zijn trek en druk veren staan als t goed is nog ergens anders op het forum vermeld
 
Back
Top