Danivdijk

New Member
Ik heb een 70cc Gilera runner rst
Heb alles er aan gedaan en dit is de perfecte afstelling die ik nu heb alleen me top ligt op 85 kmh en ik draai 11.000 toeren ik mis gewoon kracht en snelheid wat kan dit zijn / met wat kan ik hem meer power / snelheid geven
 
Advertisement - register to remove this

Heb je niet een korte vertanding die je top een beetje tegenhoud.
Zou kunnen hij houd wel in heb ik het gevoel
Post automatically merged:

Wat voor 70cc zit er op?
Maakt ie veel toeren op top?

Als ie maar 85 haalt is het geen perfecte afstelling, dat zou die met standaard onderdelen oo


Wat is je volledige setup en afstelling op dit moment?
Wat voor 70cc zit er op?
Maakt ie veel toeren op top?

Als ie maar 85 haalt is het geen perfecte afstelling, dat zou die met standaard onderdelen ook moeten halen.
11.000 toeren dr70
 
En wat is je afstlling mag ik nogmaals vragen. Vario, koppeling, carb?

11.000 toeren is voor een dr70 wel wat veel volgens mij
Eens, ding zal misschien overtoeren draaien ivm te lichte rollen en dan geef je een hoop top weg.
Met de std vertanding moet dat elk wel goed lopen, snap niet wat iedereen zegt over vertanding dit vertanding dat.

als je meer snelheid wilt kan je het beste je tijd nemen om hem perfect af te stellen, anders kom je toch je setup aan het upgraden.
 
Eens, ding zal misschien overtoeren draaien ivm te lichte rollen en dan geef je een hoop top weg.
Met de std vertanding moet dat elk wel goed lopen, snap niet wat iedereen zegt over vertanding dit vertanding dat.

als je meer snelheid wilt kan je het beste je tijd nemen om hem perfect af te stellen, anders kom je toch je setup aan het upgraden.
Heel erg bedankt voor jou bericht ik ben dagen bezig geweest met het afstellen meer kreeg ik er niet uit anders kreeg ik een erge dip wat zou ik upgraden ?
Post automatically merged:

En wat is je afstlling mag ik nogmaals vragen. Vario, koppeling, carb?

11.000 toeren is voor een dr70 wel wat veel volgens
Post automatically merged:

Heel erg bedankt voor jou bericht ik ben dagen bezig geweest met het afstellen meer kreeg ik er niet uit anders kreeg ik een erge dip wat zou ik upgraden ?
Post automatically merged:
Vario standaard en koppeling ook carb dellorte
 
je koppeling en je vario kunnen best een upgrade gebruiken... mijn suggestie is een multivar voor vario in combinatie met een malossi snaar.

wat koppeling betreft is het wat je persoonlijk fijn vindt.. deltaclutch, polini 3g, stage 6, noem maar op

ik denk als je die onderdelen monteert en eens flink gaat rommelen met je transmissie dat het al een stuk mooier loopt.
 
je koppeling en je vario kunnen best een upgrade gebruiken... mijn suggestie is een multivar voor vario in combinatie met een malossi snaar.

wat koppeling betreft is het wat je persoonlijk fijn vindt.. deltaclutch, polini 3g, stage 6, noem maar op

ik denk als je die onderdelen monteert en eens flink gaat rommelen met je transmissie dat het al een stuk mooier loopt.
Top ga ik dat proberen ik zit ook te twijfelen om een dopler krukas te halen
Post automatically merged:

je koppeling en je vario kunnen best een upgrade gebruiken... mijn suggestie is een multivar voor vario in combinatie met een malossi snaar.

wat koppeling betreft is het wat je persoonlijk fijn vindt.. deltaclutch, polini 3g, stage 6, noem maar op

ik denk als je die onderdelen monteert en eens flink gaat rommelen met je transmissie dat het al een stuk mooier loopt.
Naar welke koppeling geef jij een voorkeur voor mij
Post automatically merged:

je koppeling en je vario kunnen best een upgrade gebruiken... mijn suggestie is een multivar voor vario in combinatie met een malossi snaar.

wat koppeling betreft is het wat je persoonlijk fijn vindt.. deltaclutch, polini 3g, stage 6, noem maar op

ik denk als je die onderdelen monteert en eens flink gaat rommelen met je transmissie dat het al een stuk mooier loopt.
Nu twijfel ik tussen multivar of mhr overange
 
Last edited:
Back
Top