Gilera runner purejet.. advies gevraagd met spoed!

mike5501

Well-Known Member
Hallo iedereen

Ik heb een Gilera purejet met gianelli uitlaat, ik kan hem gewoon starten en hij blijft mooi stationair draaien,
maar zodra je gasgeeft komt ie niet echt op toeren. Hij gaat "4takken" Ik weet nu wel dat alles verder goed is, alleen de lucht benizine verhouding is niet goed. En dit regelt mijn ECU, kan het zijn dat deze kapot is/danwel niet goed?
M'n bougie is in orde, compressie ook, airinjector ook, verder is alles goed..
confused.gif
Ik ben echt ten einde raad met m'n scooter, en wil er graag over een week weer mee naar school.. bedankt alvast!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZVdu5-ES-nc"]YouTube - Gilera Runner Purejet problemen[/ame]
 
Advertisement - register to remove this

ligt niet aan de uitlaat.alle "snelle" uitlaten voor een ditech of purejet zijn identiek als je originele,enige verschil is dat de looks en prijs nogal verschilt,dit probleem heb ik inderdaad ook wel al een paar keer gehad en met de cpu vervangen was het weg,neem wel je portomonnee mee want die kosten nog al wat.
 
Verkeerde olie geeft ook dit soort problemen bij een injectie... en @ jeffreyrovaart, daar is dus niets van waar he :)
Er zit wel degelijk verschil in..
 
Wat een onzin, Jeffreyrovaart dat is zon bullshit verhaal..
een uitlaat maakt wel degelijk verschil.. of t nou ene ninja, gianelli f standaard runner uitlaatje is.. de terugdrukkende druk van de lucht die eruit komt is bij iedere uitlaat anders.. als de druk hoger is trekt je scooter ook sneller op..
 
Wat een onzin, Jeffreyrovaart dat is zon bullshit verhaal..
een uitlaat maakt wel degelijk verschil.. of t nou ene ninja, gianelli f standaard runner uitlaatje is.. de terugdrukkende druk van de lucht die eruit komt is bij iedere uitlaat anders.. als de druk hoger is trekt je scooter ook sneller op..

dat is geen onzin wil je zeggen ? :+
 
Back
Top