Gilera runner opvoeren

Runner70cc

New Member
Hallo iedereen, ik heb een gilera runner 2005 km stand 12.100
Met een 70cc dr
17.5 dellorto carb
Polini vario
Hij loopt op topsnelheid 115/120 maar ik vind m niet hard genoeg trekken weet iemand mischien iets waardoor die harder trekt en heeft een polini koppeling veel zin om te monteren? Het liefst heb ik dat die een autowheely trekt of bijna een autowheely

En er zit een sitoplus uitlaat onder
 
Advertisement - register to remove this

Het makkelijkste voor meer vermogen zou een yasuni r zijn, met uitlaten als een sito etc komt het volledige vermogen nooit helemaal tot zn recht, en een koppeling levert 0 meer vermogen op dan zou ik wat strakkere trekveren monteren dat hij pas wegtrekt bij iets meer toeren, voor de rest moet je wel rekening houden met het feit dat een runner erg zwaar is vooral vanwege de radiator in de voorkant en een deel van de tank dus autowheelie met een 'trage' 70cc setup zal lastig worden, maar desondanks moet een 70cc dr icm een yasuni r en een goede afstelling echt wel lekker vlot rijden.
 
Het makkelijkste voor meer vermogen zou een yasuni r zijn, met uitlaten als een sito etc komt het volledige vermogen nooit helemaal tot zn recht, en een koppeling levert 0 meer vermogen op dan zou ik wat strakkere trekveren monteren dat hij pas wegtrekt bij iets meer toeren, voor de rest moet je wel rekening houden met het feit dat een runner erg zwaar is vooral vanwege de radiator in de voorkant en een deel van de tank dus autowheelie met een 'trage' 70cc setup zal lastig worden, maar desondanks moet een 70cc dr icm een yasuni r en een goede afstelling echt wel lekker vlot rijden.
Heeft een 21mm carb nog zin ofniet
 
Je zou eventueel nog een 19mm kunnen monteren maar met je 17.5 gaat het ook prima, een 21mm is overkill bij jou setup een 19 zou nog kunnen maar of het het waard is in tegenstelling tot je 17.5 weet ik niet zeker, als het niet hard genoeg trekt zou je je dr70 nog kunnen laten tunen, ik heb alleen mn uitlaatpoort iets in de breedte getuned en dat geeft wel weer winst met koppel
 
Back
Top