This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gilera runner loopt niet meer goed na op de zijkant liggen

Tijnemans

Member
Hoi,

Ik heb een Gilera runner 70cc met Sito plus uitlaat en dellorto 17,5. Er was laats iemand achteruit tegen me aangereden waardoor de runner tijdens het lopen op de zijkant viel. Hij viel toen van zelf na een paar seconde uit. Sinds dat dit gebeurd is kan je hem wel starten alleen valt hij na een paar seconde lopen uit. Het soort geluid alsof je benzine op is. Je kan hem daarna meteen weer starten en doet hij het zelfde. Je kan ook de eerste seconde gewoon gas geven. Ik heb de carb al open gemaakt maar met de vlotter enzo was niks mis. Weet iemand waar dit aan kan liggen ??

Controller je slangetjes misschien zit er een knik in als je scooter uitvalt als die op de zijkant ligt is best logisch omdat hij dan geen bezine goed aan kan zuigen

Kijk je luchtfilter na, dit zal wel nat zijn van de benzine.
Lucht filter en alle slangen nog perfect
Post automatically merged:

Controller je slangetjes misschien zit er een knik in als je scooter uitvalt als die op de zijkant ligt is best logisch omdat hij dan geen bezine goed aan kan zuigen
Alle slangen zijn nog perfect en hij krijgt gw benzine. Heb nog maals proberen te starten. Hij blijft voor een paar seconde lopen en dan valt ie weer uit. Dan start hij niet meer maar na paar minuten wachten is het weer het zelfde verhaal.