Gilera runner kabelboom probleem

Appiiebaas

New Member
Hallo

ik heb zelf niet echt verstand van draadbomen maar ik hoop misschien iemand van jullie wel die me misschien kan helpen hierbij !?

ik heb een runner waarvan alleen de claxon het doet
Ik heb een kabelboom op marktplaats gekocht en eropgezet en alles netjes aangesloten (geen breuken in de kabelboom alles ziet er nog keurig uit)
Alleen doet niks het ? Op de claxon na die doet het perfect !

spanningsregelaar gecheckt en een nieuwe erop gezet.
massa punten netjes geschuurt voor goeie contact tussen de frame
Koplamp en achterlicht doet het bij draaiende motor
Remlicht schakelaars nieuw gekocht
stuurknoppen zijn ook nieuw

knipperlichten en remlicht doen het niet
 
Advertisement - register to remove this

Het lijkt erop alsof ofwel je accu teveel stroom tapt ofwel hebje niet alles tegoei aangesloten ofwel ben je belazerd......
Post automatically merged:


Want elke 2t lichten branden op een draaiende motor ik denk toch dat je belazerd ben

Het lijkt erop alsof ofwel je accu teveel stroom tapt ofwel hebje niet alles tegoei aangesloten ofwel ben je belazerd......
Post automatically merged:


Want elke 2t lichten branden op een draaiende motor ik denk toch dat je belazerd ben
ik denk niet dat ik belazerd ben. Heb namelijk alle zwarte tape verwijdert van de kabels en alles een voor een nagechekt voor ik hem had gemonteerd. Letterlijk geen ene kabel heb een breuk of een scheurtje ziet er echt als nieuw uit

Mijn koplamp achterlamp en de toeter werken zoals het hoort te werken ...

en mijn accu geeft nu 11.8 v aan en met draaiende motor wil die weleens richting de 14v gaan dus dats niet echt een probleem denk ik ??
 
Het lijkt erop alsof ofwel je accu teveel stroom tapt ofwel hebje niet alles tegoei aangesloten ofwel ben je belazerd......

ik denk niet dat ik belazerd ben. Heb namelijk alle zwarte tape verwijdert van de kabels en alles een voor een nagechekt voor ik hem had gemonteerd. Letterlijk geen ene kabel heb een breuk of een scheurtje ziet er echt als nieuw uit

Mijn koplamp achterlamp en de toeter werken zoals het hoort te werken ...

en mijn accu geeft nu 11.8 v aan en met draaiende motor wil die weleens richting de 14v gaan dus dats niet echt een probleem denk ik ??
Bij elke 2takt gaat de toeter koplamp en achterlamp branden als de motor draait zelfs als je zonder accu rijd.
Dan hebje toch zeker niet alles corect aan gesloten. Lijkt mij dan
 
Bij elke 2takt gaat de toeter koplamp en achterlamp branden als de motor draait zelfs als je zonder accu rijd.
Dan hebje toch zeker niet alles corect aan gesloten. Lijkt mij dan
Even voor de duidelijkheid
Met draaiende motor werkt de koplamp en achterlamp inderdaad
Maar als de motor uitstaat en contact aan dan werkt alleen de toeter het dus de rest functioneert niet.
Heb jij misschien enige idee waaraan dat kan liggen? Alles zit netjes aangesloten en de kabelboom is vrijwel nieuw

heb zelf nieuwe spanningsregelaar , startrelais, remlicht schakelaar, nieuwe zekering , nieuwe stuur knoppen en alle contact puntjes voor de massa geschuurd en alsnog wilt het niet reageren op knipperlicht of e-start
 
Even voor de duidelijkheid
Met draaiende motor werkt de koplamp en achterlamp inderdaad
Maar als de motor uitstaat en contact aan dan werkt alleen de toeter het dus de rest functioneert niet.
Heb jij misschien enige idee waaraan dat kan liggen? Alles zit netjes aangesloten en de kabelboom is vrijwel nieuw

heb zelf nieuwe spanningsregelaar , startrelais, remlicht schakelaar, nieuwe zekering , nieuwe stuur knoppen en alle contact puntjes voor de massa geschuurd en alsnog wilt het niet reageren op knipperlicht of e-start
Er moet toch zeker een fout ergens zitten het!
 
Back
Top