G-Ilera Well-Known Member 18 March 2006 #1 Wegens Informatie over de motor moet ik een handboek hebben. omdat die bij aankoop niet erbij zat . moet het maar zo Wie kan mij helpen BVD Paul
Wegens Informatie over de motor moet ik een handboek hebben. omdat die bij aankoop niet erbij zat . moet het maar zo Wie kan mij helpen BVD Paul
Jaspah Nu ook een GC slet.. 18 March 2006 #2 Volgens mij krijg je ook geen boekje erbij van hoe het blok exact in elkaar zit e.d hoor Als je problemen hebt met iets in of uit elkaar halen dan kan je met al je vragen hier terecht iig... daar is het forum voor Upvote 0 Downvote
Volgens mij krijg je ook geen boekje erbij van hoe het blok exact in elkaar zit e.d hoor Als je problemen hebt met iets in of uit elkaar halen dan kan je met al je vragen hier terecht iig... daar is het forum voor
G-Ilera Well-Known Member 19 March 2006 #3 Ja .... Maar me broer wou zoiets hebben vraag me niet waarom! Maarweet hoe k eraan kom. Upvote 0 Downvote
Crazybond700 Koos oorlelloos 19 March 2006 #4 Ze zijn wel te bestellen echte handboeken, maar dan is het een soort van verzameling van meerdere scooters. Upvote 0 Downvote
Ze zijn wel te bestellen echte handboeken, maar dan is het een soort van verzameling van meerdere scooters.
Crazybond700 Koos oorlelloos 19 March 2006 #6 Ik weet niet meer, kwam het laatst ergens tegen. Moet je even op internet zoeken. Upvote 0 Downvote