Gilera runner (fluo rosso paiggio 879) en (opaco cenere piaggio 121)

barizzo

New Member
Heeft iemand ooit uit kunnen vinden wat de kleur codes zijn van de kleuren?
heb al lang gezocht en heb er niks over kunnen vinden.
Wel heb ik de spuitbussen gevonden maar wil graag lak halen voor een spuitpistool aangezien ik deze toch heb en het hier om 2 gehele kappensets gaat.
aan de spuitbussen kan ik er zonder 1 te kopen geen info uit trekken.
runer parts verkoopt er wel lak voor maar vind dit een beetje appart omdat hun ook gewoon ergens lak bij een spuiterij inkopen en er een labeltje op plakken dus dan doe ik dat ook liever.

Ook zouden de codes van geel paars- 957 yellow/violet 417 leuk zijn.

Mvg Rizzo
 
Advertisement - register to remove this

Probeer dan alle info te geven die je van @maxo kreeg.

In elk geval:
oranje grijze runner - fluo rosso 879/121 opaco genere
geel paars- 957 yellow/violet 417

2 seconden google, dan heb je genoeg zaken die wel wat kunnen leveren, deze webshop doet bv alle piaggio kleuren. Even contact met ze opnemen en dan moet het lukken.

 
Moto kaya ff opzoeken op insta of facebook. Die had tijdje terug in italie die kleuren laten maken. Stond pas een set zip sp kappen in fluo rosso te koop wat een heerlijke kleur
 
Probeer dan alle info te geven die je van @maxo kreeg.

In elk geval:
oranje grijze runner - fluo rosso 879/121 opaco genere
geel paars- 957 yellow/violet 417

2 seconden google, dan heb je genoeg zaken die wel wat kunnen leveren, deze webshop doet bv alle piaggio kleuren. Even contact met ze opnemen en dan moet het lukken.

hij kon blijkbaar niks met deze info terwijl het letterlijk de correcte kleurcode is van de verf, maar dat zal dan wel aan mij liggen
 
hij kon blijkbaar niks met deze info terwijl het letterlijk de correcte kleurcode is van de verf, maar dat zal dan wel aan mij liggen
Waarom vraag je Runnerparts niet gewoon of hij een liter blik voor je kan regelen? Zal niet.goedkoop zijn die kleuren maar je moet ook iemand zn winst gunnen in plaats van te denken dat jij zo ff ergens een busje van die moeilijk te krijgen lak kan bestellen... En ik kan je vertellen dan Runnerparts niet zomaar ff bij een spuiterijtje wat busjes laat mengen hoor
 
Waarom vraag je Runnerparts niet gewoon of hij een liter blik voor je kan regelen? Zal niet.goedkoop zijn die kleuren maar je moet ook iemand zn winst gunnen in plaats van te denken dat jij zo ff ergens een busje van die moeilijk te krijgen lak kan bestellen... En ik kan je vertellen dan Runnerparts niet zomaar ff bij een spuiterijtje wat busjes laat mengen hoor
Dat kan ik je inderdaad niet vertellen, maar hoe weet jij dat dan wel? en je moet inderdaad mensen wel hun winst gunnen maar vind deze hobby eigenlijk wel al duur genoeg.
Post automatically merged:

dankjewel nog bas, had die denk schijnbaar over het hoofd gezien.
 
Dat kan ik je inderdaad niet vertellen, maar hoe weet jij dat dan wel? en je moet inderdaad mensen wel hun winst gunnen maar vind deze hobby eigenlijk wel al duur genoeg.
Post automatically merged:

dankjewel nog bas, had die denk schijnbaar over het hoofd gezien.
Ik kom regelmatig bij de heren van Runnerparts, ken ze al jaaaaaren. Ben namelijk ook aan het kijken geweest om die lak in literblik te krijgen en ben toen uiteindelijk ook voor de spuitbussen gegaan. En geen spijt van gehad moet ik zeggen, zijn geen kut kwaliteit busjes oid. Vergelijk ze met de 2k autolak spuitbussen van CROP mocht je die weleens gebruikt hebben. En dat het een dure hobby is hoef je mij niet te vertellen maar als het goedkoop of simpel was deed iedereen het
 
vind het dan wel een beetje een raar concept dat je het zo duur vind maar je dan wel een OEM runner wilt nabouwen? die busjes kosten geen honderden euro's. kan er wel vanaf toch
 
ja ik heb 2k autolak vaak gebruikt en is zeker top spul dus zoals ik het hoor een hele goeie optie.

Ben er trouwens achter gekomen. dacht altijd dat bvb fluo rosso 879 geen kleurcode was. dit is het eigenlijk ook niet, met lak word er een kleur code gekozen en daar dit nummer aan toe gevoegd. dus je kiest een kleur die het dichtste bij zit en dan met dit nummer krijg je wat je wilt.
Post automatically merged:

vind het dan wel een beetje een raar concept dat je het zo duur vind maar je dan wel een OEM runner wilt nabouwen? die busjes kosten geen honderden euro's. kan er wel vanaf toch
ging niet over de busjes dat zou ik zo bestellen bij ze.
 
Back
Top