Gilera Runner Dark Dream stickersetje

maxo

Well-Known Member
Avond,

ben al een hele tijd op zoek naar een gilera runner dark dream 2005 stickerset maar kan er nergens eentje vinden, ik begrijp zelf uiteraard dat die setjes extreem zeldzaam zijn maar het is toch het proberen waard.
Heeft iemand toevallig een manier om aan zon setje te komen? Ken je iemand of heb je er zelf een liggen?

aarzel niet!
 
Advertisement - register to remove this

Avond,

ben al een hele tijd op zoek naar een gilera runner dark dream 2005 stickerset maar kan er nergens eentje vinden, ik begrijp zelf uiteraard dat die setjes extreem zeldzaam zijn maar het is toch het proberen waard.
Heeft iemand toevallig een manier om aan zon setje te komen? Ken je iemand of heb je er zelf een liggen?

aarzel niet!

Hi,


Ik kan alleen dit vinden.. maar dit is 1 sticker van de set.
 
Hoi maxo,

Een Gilera runner dark dream uit 2005?
Weet je dit wel zeker? Laatste bouwjaar stamt uit 2002 voor zover ik weet.
Daarna kwam de Poggiali en de SP series (ook de race), vanaf 2002 t/m 2006.

Ben je niet toevallig in de war vanwege de datum eerste toelating op het kentekenbewijs?
Dat staat bij veel oudere types op 31-08-2005 wat is vastgesteld door de RDW.

V.w.b. je vraag over de set is het lastig gebleken om wat te vinden, zoals je zelf ook al aangaf.
Ik heb wel een ander linkje voor je waar je (hopelijk) de rest kunt vinden.


Wat ook nog een mogelijk is, is om zelf je eigen stickers te ontwerpen.
Bij stickerland.nl bijvoorbeeld, er zijn uiteraard nog meer van deze websites, dus er is keuze zat wat dat betreft.
Is ook een stuk goedkoper.., originele (complete) set koste een aantal jaar terug al ruim 200,00 Euro!
 
Last edited:
Hoi maxo,

Een Gilera runner dark dream uit 2005?
Weet je dit wel zeker? Laatste bouwjaar stamt uit 2002 voor zover ik weet.
Daarna kwam de Poggiali en de SP series (ook de race), vanaf 2002 t/m 2006.

Ben je niet toevallig in de war vanwege de datum eerste toelating op het kentekenbewijs?
Dat staat bij veel oudere types op 31-08-2005 wat is vastgesteld door de RDW.

V.w.b. je vraag over de set is het lastig gebleken om wat te vinden, zoals je zelf ook al aangaf.
Ik heb wel een ander linkje voor je waar je (hopelijk) de rest kunt vinden.


Wat ook nog een mogelijk is, is om zelf je eigen stickers te ontwerpen.
Bij stickerland.nl bijvoorbeeld, er zijn uiteraard nog meer van deze websites, dus er is keuze zat wat dat betreft.
Is ook een stuk goedkoper.., originele (complete) set koste een aantal jaar terug al ruim 200,00 Euro
Hoi maxo,

Een Gilera runner dark dream uit 2005?
Weet je dit wel zeker? Laatste bouwjaar stamt uit 2002 voor zover ik weet.
Daarna kwam de Poggiali en de SP series (ook de race), vanaf 2002 t/m 2006.

Ben je niet toevallig in de war vanwege de datum eerste toelating op het kentekenbewijs?
Dat staat bij veel oudere types op 31-08-2005 wat is vastgesteld door de RDW.

V.w.b. je vraag over de set is het lastig gebleken om wat te vinden, zoals je zelf ook al aangaf.
Ik heb wel een ander linkje voor je waar je (hopelijk) de rest kunt vinden.


Wat ook nog een mogelijk is, is om zelf je eigen stickers te ontwerpen.
Bij stickerland.nl bijvoorbeeld, er zijn uiteraard nog meer van deze websites, dus er is keuze zat wat dat betreft.
Is ook een stuk goedkoper.., originele (complete) set koste een aantal jaar terug al ruim 200,00 Euro!
Darkdream werd alleen 97/98 gemaakt, daarna werd de dd en sp, geïntroduceerd ivm beter rem prestaties en downgraden etc…
 
Back
Top