Gilera runner 70cc, waar is de accu??

Architect.048

New Member
Hoi,

Dit kan misschien als een domme vraag over komen, maar ik heb laatst een gilera runner double disk gekocht. Deze had geen accu, maar ik wil er wel 1 in hebben zodat de verlichting etc werkt. maar ik weet nou niet waar die accu hoort. Want bij de sp/sp pro zitten die onder het zadel in de buddybak, maar in de sd variant kan nergens een plek achter de accudeksel vinden waar die nou echt goed vast zit in een accu bakje. Misschien iemand die een foto kan maken/laten zien. En hoe zou je deze accu nou vast moeten zetten?
 
Advertisement - register to remove this

Deze had geen accu, maar ik wil er wel 1 in hebben zodat de verlichting etc werkt.
Ben bang dat als je verlichting bij lopende motor niet werkt dat er meer aan de hand is dan alleen een missende accu.

Hieronder een PDFje waarop je kunt zien waar de accu hoort te zitten.
Je hebt dan ook gelijk de locatie van de andere elektrische zaken, die je wellicht nodig gaat hebben.
 

Attachments

  • runner.pdf
    712.6 KB · Views: 17
Ben bang dat als je verlichting bij lopende motor niet werkt dat er meer aan de hand is dan alleen een missende accu.

Hieronder een PDFje waarop je kunt zien waar de accu hoort te zitten.
Je hebt dan ook gelijk de locatie van de andere elektrische zaken, die je wellicht nodig gaat hebben.
de koplamp werkt wel en de rest moet ik nog naar kijken maar ik als elektrische start wil moet ik natuurlijk wel een accu daarvoor hebben
 
Back
Top