Gilera runner 70cc gaat langzaam

Gilera Run

New Member
beste ,

ik heb een 2e hands Gilera runner 70cc gekocht ,deze heeft een stage6 cilinder, een dellorto 17,5 carb. en een sito plus.Hier heb ik zelf nog een polini multivar op gezet. Alleen hij gaat maar max 63/68 en trekt totaal niet snel op. Nu zei de monteur dat de elektrische choke niet goed aangesloten is en ik heb dat aansluit gedeelte in mijn kabelboom niet. Dus ik heb een nieuwe kabelboom besteld en die word volgende week gemonteerd. Want nu blijft mijn choke eigenlijk omhoog staan. En dit heeft invloed op de snelheid en trekkracht maar het lijkt me niet dat dit tientallen kilometers per uur verschil gaat maken. Enig idee wat dit probleem kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Zoiets moet toch echt harder lopen inderdaad, beetje een gek idee dat je een hele nieuwe kabelboom hebt gehaald. Had dan gewoon een carb gehaald met een handchoke????

had je veel minder gekost in ieder geval, zal me verbazen als t alleen aan die choke ligt.

gewoon een keer alles nakijken, carb, overbrenging etc

of je hebt gewoon een brommer van iemand gekocht die niet kan afstellen, kan ook!

maar probeer eens uit te leggen wat hij precies doet, stottert hij? Dipt hij?
 
Zoiets moet toch echt harder lopen inderdaad, beetje een gek idee dat je een hele nieuwe kabelboom hebt gehaald. Had dan gewoon een carb gehaald met een handchoke????

had je veel minder gekost in ieder geval, zal me verbazen als t alleen aan die choke ligt.

gewoon een keer alles nakijken, carb, overbrenging etc

of je hebt gewoon een brommer van iemand gekocht die niet kan afstellen, kan ook!

maar probeer eens uit te leggen wat hij precies doet, stottert hij? Dipt hij?
Nouja kijk , de verlichting klopt ook niet helemaal en ik heb de kabelboom kunnen kopen voor 50 euro een carb met handchoke kostte 70 euro. Maar hij stottert niet hij trekt gewoon niet hard op en hij gaat maar 65 max. Hij trok laatst de eerste meters even hard op als een standaard vespa injectie.... maar hij stottert niet of doet geen hele rare dingen
 
Niet dat ik weet , ik ga morgen eens de uitlaat eraf halen en het checken , en daarna ook de carberateur om te kijken of de sproeier misschien te klein is.
Gewoon ALLES nakijken, weet je gelijk wat voor scoot je hebt gekocht. Wat ik dan trouwens slecht snap he: waarom zou je een 70’er halen die maar 70 loopt? Dan snap je toch wel dat er iets niet goed is
 
Gewoon ALLES nakijken, weet je gelijk wat voor scoot je hebt gekocht. Wat ik dan trouwens slecht snap he: waarom zou je een 70’er halen die maar 70 loopt? Dan snap je toch wel dat er iets niet goed is
Ja toen ik hem kocht hing de bok er half af dus ik kon niet fatsoendelijk gas geven. Maar inderdaad niet het slimste idee!
 
Back
Top