gilera runner 50cc standaard start niet.

vito_amg

Well-Known Member
hallo,
ik heet vito en ben 17 jaar.
ik ben nieuw op dit forum.
ik heb een gilera runner gekocht (februari 2016
toen was hij helemaal uit elkaar,ik had hem gekocht voor een
Snapchat-1378595437871839163.jpg
was bezig met opbouwen.
Snapchat-6735484122617811813.jpg
radio in me gilera runner.
Snapchat-3762672611856421670.jpg
IMG-20160906-WA0003.jpg
in elkaar zetten na het spuiten.IMG_20160911_161059_137.JPG
dashboard in elkaar gezet.
IMG-20160914-WA0003.jpg
IMG-20160914-WA0005.jpg
ik had hem helemaal in elkaar gezet,en toen wou ik hem starten,maar hij ging niet aan,dus ik had alles na gekeken wat fout kon zijn om hem te starten,alles zit goed.
ik zal even alles even opnoemen wat goed zit,
ik heb een nieuwe bougie en bobine hij geeft een goeie vonk.
de benzinepomp die beneden en boven zitten die zijn alle bij nieuw.
hij heb compressie.
als ik benzine in de cilinder zet en dan starten hoort hij iets te doen maar er gebeurd niks.er zit benzine in de carburateur ik heb de carburateur helemaal schoon gemaakt.maar de bougie wordt niet nat,ik heb het al met een andere membraan geprobeerd,andere carburateur maar nog steeds niks.maar ik hoor ook niet of hij wil aan slaan hij doen helemaal niks,de kabelboom is goed op het frame gemonteerd.ik heb een standaard 50cc erop en een standaard uitlaat,maar de begrenzers zijn eraf gehaald.carburateur is 17,5 met sproeier 70.
ik ben eigenlijk helemaal klaar meer,maar ik kan hem niet zomaar verkopen omdat ik veel dingen eraan hebt gedaan, ik heb alles zelf gedaan,het is zonde om hem dan weg tedoen zomaar.
ik hoop dat iemand me kan helpen:(.
alvast bedankt.

gr Vito.
 
Advertisement - register to remove this

vito_amg said:
er zit benzine in de carburateur ik heb de carburateur helemaal schoon gemaakt.maar de bougie wordt niet nat

Keerring(en) lek misschien???

of toch maar even de compressie (laten) meten.
 
Compressie hoef je niet te laten meten.. Als dat ding compressie heeft dan zuigt hij namelijk ook het benzine kraantje open zodat er benzine de carb in kan.. Probleem zit dan ook in de carb.
 
ik kreeg te horen dat ik de kabel van ontsteking moest solderen,dus ik had het gedaan hij ging na paar keer kicken aan,volgende dag doe ik een andere sproeier in 74 en toen wou ik ga starten gaf die ineens geen vonk meer,dus morgen even andere ontsteking erop zetten even kijken wat er gebeurt hoop dat hij het blijf doen.:sweat:
 
Back
Top