GileraRunner3920

New Member
Beste mensen van het mooie scooterforum, ik heb wat hulp nodig met het begrenzen van mijn Runner.

(Beetje backstory, vraag staat bij volgende haakjes) Mn runner rijd mooi 80 op autoteller en deze ochtend onderweg naar mijn stage werd ik blijkbaar achtervolgt door een anonieme agent. Ik rij altijd normaal door het centrum voor deze rede maar ik ging blijkbaar 5km/u te hard in een straat waar je 20 mag. Hij kwam mierenneuken over mijn “gevaarlijke” snelheid en zei uiteindelijk dat hij opme ging letten en noteerde mijn nummerplaat, ik kreeg een waarschuwing.
Besef even dat de auto voormij gewoon 40 reed ofzo

(Nu mijn vraag)
Hoe kan ik mijn Runner het beste begrenzen? Morsecode, jackplug? Wil 55 op de rollerbank gaan maar ook niet gepakt worden door bv rare bekabelingen etc als ze de snelheid niet geloven. Iemand ervaring hiermee? Mijn stad staat bekend voor de naaiacties van de politie dus kan alle hulp gebruiken!

Had dit op een website gelezen “Goed om te weten:
Is dat als je het pinnetje niet bij je hebt (gewoon weggooien voor de controle...) je geen strafbaar feit pleegt, omdat je niet in het bezit bent van een sleutel om de begrenzing eraf te halen en de politie kan je dan niets maken, zelfs niet bij een technisch onderzoek!“
Klopt dit? Iemand met ervaring hiermee?


Ik hoor het graag, alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Die originele, zware uitlaat van een Runner houdt al 20km/u tegen. Dan ga je nog 60km/u als je die terugzet. Eventueel nog een vario-ring plaatsen, dan nog langzamer.

Begrenzen is k*t. Niet om het te doen want dat gaat best simpel, alleen van 80 naar 50 is niks (rijplezier) Heb precies hetzelfde gedaan met een Runner RST, na WOK. Op de terugweg van het RDW werd ik door veel auto's ingehaald :tearsofjoy:
 
als je het pinnetje niet bij je hebt (gewoon weggooien voor de controle...) je geen strafbaar feit pleegt, omdat je niet in het bezit bent van een sleutel om de begrenzing eraf te halen en de politie kan je dan niets maken, zelfs niet bij een technisch onderzoek!“
Tuurlijk.... en kabouters bestaan !
Echt waar, want ik zeg het...................... dus dan is het zo !!!
 
Ja man, dat is echt een super idee....
Daar komt de Politie NOOIT achter.
Eindelijk iemand die weet wat hij doet !
Zo blij met jou...
Dank, dank, dank...!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap jou intentie, maar het mag best wel iets vriendelijker.

Ik zeg toch precies waar hij wat over vraagt? Wat is je probleem met je achterlijke antwoord draden van eurobegrenzer zijn prima wegtewerken

Eurobegrenzer vinden ze toch wel met een technisch onderzoekt. Na al die tijd van begrenzers zoeken en vinden heeft de politie echt heus wel ervaring ermee erop gedaan.. En de kabel zit altijd op de pick up draad.. Dus als je vanaf de ontsteking begint te zoeken en je volgt gewoon de vreemde bedrading, kan kom je al snel uit waar de schakelaar of sensor erop zit aangesloten.. Dus zo dom als jij misschien inschat is de politie echter niet. Ik zou zeggen probeer het maar. Volgende topic van "ik heb een WOK" zal wil binnen 3 maanden vast wel volgen.
 
Back
Top