Gilera Runner 180 2t vs Peugeot Jetforce Compressor 125 vrij vermogen

seejnur

Well-Known Member
Hallo,

Ik wil me 1 van de 2 bovenvermelde scooters aanschaffen maar mijn vraag is dewelke nu eigenlijk het snelst accelereert?(in hun standaarduitvoering, niet opgefokt). Ik vind hierover nergens info of vergelijkingstests, dus vraag ik het hier maar eens..

thanks
 
Advertisement - register to remove this

Ik neem aan de Runner. Maar vraag jezelf af wat je liever hebt zou ik zeggen. Misschien s het verstandiger om een Jetforce op te voeren, want een Runner zul je beter moeten beveiligen tegen dieven. Ik weet ook niet wat de winkelprijzen zijn van beide scooters, misschien kan dat de doorslag geven? Want stel dat de Jetforce iets minder snel optrekt, maar een stuk goedkoper is, kun je van het geld wat je overhoud, opvoeren.
 
Ik neem aan de Runner. Maar vraag jezelf af wat je liever hebt zou ik zeggen. Misschien s het verstandiger om een Jetforce op te voeren, want een Runner zul je beter moeten beveiligen tegen dieven. Ik weet ook niet wat de winkelprijzen zijn van beide scooters, misschien kan dat de doorslag geven? Want stel dat de Jetforce iets minder snel optrekt, maar een stuk goedkoper is, kun je van het geld wat je overhoud, opvoeren.

ach gewoon een goed kettingslot kopen, duitse herder er aan.


runners zijn inderdaad zeer gewild bij de marokkanen....
 
Wel, nieuw kan je ze allebei niet meer bij de dealer verkrijgen, en na wat gezocht te hebben op de tweedehandsmarkt lijkt een runner goedkoper.
Wat je zegt ivm gevoelig voor diefstal lijkt me zeker realistisch, wel heel jammer.
Maar klaarblijkelijk hebben al behoorlijk wat jetforce compressor-eigenaars problemen gekend met de betrouwbaarheid en duurzaamheid van het motorisch gedeelte(startproblemen, afname van het motorvermogen) en kunnen ze er zelf niet aan werken door de elektronica.
Ik denk dat het een runner zal worden(heb ik al met gereden) maar ik zou toch graag ook eens het rijgevoel ervaren met de andere.
 
Back
Top