Gilera problemen

kevin2003

New Member
Hallo ik heb een probleempje
Ik heb een gilera met sprint blok 70cc polini
Nu heb ik laast getankt ermee en nu start die niet meer

- vervangen :
Bougie
Bougiekabel
Cdi
Bobine

wat kan het nog zijn help me graag

met vriendelijk groet

kevin
 
Advertisement - register to remove this

Hoi Kevin,
wat heb je getankt?
Kon je nog wel wegrijden bij de pomp op de brandstof in de vlotterkamer?
Hoe lang lukte dat nog?
Hoe kwam de Gilera tot stilstand?
Had je geen vonk meer? Gezien jouw herstelpunten.
Groet,
 
Hoi Kevin,
wat heb je getankt?
Kon je nog wel wegrijden bij de pomp op de brandstof in de vlotterkamer?
Hoe lang lukte dat nog?
Hoe kwam de Gilera tot stilstand?
Had je geen vonk meer? Gezien jouw herstelpunten.
Groet,

heb 98 getankt
Ja kon nog even rijden begin mn straat viel die uit
Viel gewoon uit
Nee heb / had geen vonk meer
 
Ik zou eerder je recent vervangen bedrading en elementen nog eens goed nalopen. Wellicht zit er iets los. Bougiedop goed aangedraaid op het draad, ook op je CDI? Bougie nog goed vast? De juiste hittegraad bougie? Etc..etc..
 
Ik zou eerder je recent vervangen bedrading en elementen nog eens goed nalopen. Wellicht zit er iets los. Bougiedop goed aangedraaid op het draad, ook op je CDI? Bougie nog goed vast? De juiste hittegraad bougie? Etc..etc..
Kan het aan de kill switch liggen?
 
Kill switch is een schakelaar, die verbind of verbreekt 2 contacten.
Die kan je doormeten met een multimeter, kabels eraf halen en de schakelaar door meten.

Of de 2 aansluitingen gewoon doorverbinden en dan starten (zou hij niet mogen starten), of loskoppelen en dan proberen te starten (dan zou hij moeten starten).
 
Zoek even op Google naar een killswitch schema, en wellicht is het plaatsen hier van foto’s van je killswitch en de bekabeling ook handig. Kunnen we denk ik iets beter helpen.
 
Dan is het volgens mij heel simpel, de killswitch onderbreekt dus de massa van de CDI. Dus als je die 2 aan elkaar aansluit heeft je cdi direct massa.
 
Ja en ook al geprobeerd ze juist los van elkaar te laten? Dus even loshangen en zorgen dat ze geen contact ergens mee maken?
 
Back
Top