Gilera ice 50cc

R3mkush

New Member
Beste,
Heb onlangs een gilera ice gekocht en heb er een yasuni r onder gestoken dit loopt niet zo als ik had verwacht moet nog al toerhalen voor die wegschiet.

Scooter heeft 2000kms+- op teller komt uit 2001.Is een b klasse (45km/u).

Zitten nu std drukveer, 4.3gr rollen en gele malossi trekveren.
Zit ook een 17,5 carbu op waar zo een goude luchtrestrictie plaatje inzat, weg gehaald en zit nu sproeier 72.

Uitlaat is voledig ontgrensd & scooter ook.

Iemand enige idee wat het kan zijn of wat ik zou moeten aanpassen om eventuele verbetering te hebben qua optrek.?
Alvast bedankt ! + kan ook filmpje doorsturen van de optrek.

Advertisement - register to remove this

PiaggioFreak1996

Active Member
De rollen vind ik zelf wat aan de lichte kant, ik rijd op een gilera stalker 70cc met yasuni r met 4.9gr, ik had toen met een runner uitlaat en 50cc 5.7gr er in zitten, en volgens mij sproeier 68 maar dit is echt testen, als je bougie met 72 koffiebruin is niks aan doen.

Maar is het nou echt dat ie niet goed loopt op de afstelling of had je er meer van verwacht? Ook iets om je af te vragen natuurlijk want 50cc blijft 50cc

R3mkush

New Member
De rollen vind ik zelf wat aan de lichte kant, ik rijd op een gilera stalker 70cc met yasuni r met 4.9gr, ik had toen met een runner uitlaat en 50cc 5.7gr er in zitten, en volgens mij sproeier 68 maar dit is echt testen, als je bougie met 72 koffiebruin is niks aan doen.

Maar is het nou echt dat ie niet goed loopt op de afstelling of had je er meer van verwacht? Ook iets om je af te vragen natuurlijk want 50cc blijft 50cc
Slechte afstelling denkik.pas na 20km/u trekt die hard door , heb wel wat meer rollen liggen dus kan dat zoizo nog aanpassen. Maar dacht net je moest redelijk laag gaan omdat het yasuni r was, met mijn sito + rijd die ook gwn perfect met 5,5gr.

R3mkush

New Member

Pakt ook slecht op na bocht

R3mkush

New Member
Heb via via een malossi multivar weten.te bemachtigen, denken jullie dat dit wat effect onder in gaat geven?? Alvast bedankt!

Advertisement - register to remove this