This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gilera GSM supermotard goed merk?

Status
Not open for further replies.

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
hoi,

Wat voor blok ligt er onder een gilera super motard? en is dit een beetje een goed blok?



ik wil deze namelijk ruilen met mn rox +ralf+
 
Last edited:
heb ik eig niet veel aan, staan alleen vrage van hoe snel hij loopt enzo maar toch bedankt voor de hulp

ik ben er met de searsh achter gekomen dat er een morini blokje onder zit, is dat even bagger als de morini scooterblokken?
 
Last edited:
ik zou je rox maar houden, veel meer onderdelen voor de motor te verkrijgen dan van een gsm. Als ze al te krijgen zijn vind ik ze nogal prijzig.
 
Als hij er nou ff erbij verteld wat hij ermee wil doen, standaart laten of opvoeren, en hoever. Als je hem standaart wil laten zijn de onderdelen die te verkrijgen zijn erg onbelangrijk.
 
ligt er ma net aan van welk bouwjaar die gsm is.die nieuwere hebbe een derbi blok.
ma heb je oudere die hebbe dan weer een morini blok.
Ma als je effe na het blok kijk kan je het wel zien.als je weet hoe een derbi blok eruit zie weet je het gelijk.
 
tis een morini blok want er stond geen derbi op, mja ik ga er hoogstens een airsel T6 + gianelli uitlaat onder platen als dat te verkrijgen is:+ maar kga morgen eens loeren bij die gilera, als het een is met 5 vitessen neem ik hm niet, is allereerste blok, hij zei dat die van 2000 is.
 
Roedi.. said:
heb ik eig niet veel aan, staan alleen vrage van hoe snel hij loopt enzo maar toch bedankt voor de hulp

ik ben er met de searsh achter gekomen dat er een morini blokje onder zit, is dat even bagger als de morini scooterblokken?
Geen dank
 
dat klop en de enige snelle uit laat is yasuni cross (HM)

maar de afgebeelde GSM is met derdi blok de morini versie ziet er anders uit (heb ik ook gehad) heeft namelijk andere stickers
 
Status
Not open for further replies.