Gilera DNA

TB

Well-Known Member
Een vriend van me is van plan om zijn Aerox (model '99) in te gaan ruilen voor een Gilera DNA. Is dit nou wel slim. Hij twijfelt zelf ook nogal. Op zich vind ik 'm wel mooi, maar tis toch weer heel iets anders. Wat denken jullie?
 
Advertisement - register to remove this

SF50: waarom moeilijk optevoeren!?!??![/B][/QUOTE]


ik ken iemand die wou een dna kopen maar toen is hij even bij alle dealers geweest die die dna verkopen en toen vroeg hij: zijn er ook tuning onderdelen voor de DNA en toen zeiden ze nee nix zelfs geen uitlaat helemaal nix. het enige wat hij kon doen was de begrenzers er uithalen dan zou hij 85km/h rijden volgens mij. maar hij wil nog sneller
(125km/h) maar dat kon niet zeiden de dealers. weten jullie misschien tuning onderdelen.
 
Krizz: Ik zag laatst in Amsterdam een Street Magic te koop staan bij best wel een goeie dealer. Ik meteen naar binnen dus. Alles was Malossi tuned: bijna niets meer standaard. Zelfs overgespoten in de Malossi kleuren.
Hij is alleen al lang verkocht.
frown.gif
 
welke dealer in a'dam??? ga ik ff langs kijken of ze binnekort weer zo'n pret streeeeet hebben,,,,,,,

trouwens wat zat er allemaal op?

[This message has been edited by krizzz (edited 29 September 2000).]
 
Gewoon een DNA kopen,
stuurt en remt beter dan een aerox en heeft origineel een 17.5mm dell orto carb. dus:uitlaat onbegrensd, vario ring eruit en cilinder van een enkel disc runner eronder en gaan
 
Moto X op de Wiboutstraat.
Volgens mij zat er zo'n beetje alles wat er van Malossi voor de Streetmagic verkrijgbaar is eronder.
Op scooter.pagina.nl staat er een link naar Moto X tussen de dealers.
Maar die Streetmagic staat er al een paar maanden niet meer
frown.gif
 
Ze hebben 2 dna's in een fietsenzaak hier in Eindhoven, ze zijn inderdaad klein maar ik vind ze mooi...

[This message has been edited by Mr-Z (edited 17 October 2000).]
 
Sinds wanneer is Van den Burgh een goeie zaak??? Als er ergens oplichters rondlopen is het daar wel! Er lopen al een stel rechtzaken tegen die zaak! Als je daar b.v. iets laat maken schroeven ze alles vast met de helft van de schroefjes, waardoor je scoot zo uit elkaar denderd! Trouwens die dna's staan bij Schellekens in tongelre.. da's wel een goeie zaak...
 
V/d Burg is best een leuke zaak, OM ONDERDELEN TE KOPEN. Er is maar een persoon die mijn scoot aanraakt om te sleutelen, en dat ben IK. Dus ik raak nooit de helft van mijn schroeven kwijt!

Misschien dat ze op dat gebied minder zijn, ik zou het niet weten.

Hetgene dat mij stoort bij v/d Burg; ze denken altijd, daar komt weer zo'n 16-jarig pismenneke aan, die alles denkt te weten!!!

Vindt ik altijd minder!!

Greetz.
 
Back
Top