Gilera DNA

TB

Well-Known Member
Een vriend van me is van plan om zijn Aerox (model '99) in te gaan ruilen voor een Gilera DNA. Is dit nou wel slim. Hij twijfelt zelf ook nogal. Op zich vind ik 'm wel mooi, maar tis toch weer heel iets anders. Wat denken jullie?
 
Advertisement - register to remove this

Opgestart door Bart Nrg Mc2:
Er is maar een persoon die mijn scoot aanraakt om te sleutelen, en dat ben IK.


Dat bedoelde ik, dat je nooit je scooter naar een fietsemegool moet brengen, ne je was die er vergeten tussen te zetten.
smile.gif


SvR
 
Ik was ook bij zo een zaak, me scooter stond op slot buiten aan een vuilnisbak vast. Hij denkt van kom ik start 'm ff, ff luisteren ernaar (was om luchtfilter te controleren). BENGS!! Oeps slot zat er nog op. Achterwiel vol met krassen, slot uit z'n voegen! Jah bedankt meneer de fietsenmaker!
 
dan moett ie maar een nieuwe velg en slot voor je regelen vind ik

ik heb dat trouwens in de eerste dagen dat ik me beta had ook een paar keer meegemaakt.
ik was toen zo in me nopjes en vergat alles, als er dan iemand naar me ark kwam kijken zei ik altijd; 'moet je ff dat geluid hore' en dan gaf ik volgas, KLABANG!!!
smile.gif
 
ja dat heb ik ook eens gehad, maar toen liep het minder goed af, helemaal verbogen klauw, en bevestegings punten van de klauw waren gebogen, laten maken door me dealer, ik moest 10km later een noodstop maken en toen brak me klauw van de ophangpunten af, blokeerde me wiel met 75 per uur!!!
dus let erop...
 
Back
Top