Gilera DNA

TB

Well-Known Member
Een vriend van me is van plan om zijn Aerox (model '99) in te gaan ruilen voor een Gilera DNA. Is dit nou wel slim. Hij twijfelt zelf ook nogal. Op zich vind ik 'm wel mooi, maar tis toch weer heel iets anders. Wat denken jullie?
 
Advertisement - register to remove this

Doen, die aerox is zon afgezaagde iedereen heeft hem scooter, terwijl die DNA een origineel dingetje is...

Maarjah dat is 1 van de factoren die meetellen en zo zijn der nog veel meer.. Prijs, kwaliteit, opvoerspullen , etc etc

SvR
 
Zo'n DNA is wel leuk maar ik vind het wel een beetje erg nep, een mini motor zonder schakelbak, net zoiets als een RS die 50 rijdt, het klopt gewoon niet, ziet er niet uit
smile.gif
.
 
Ik zou mijn aerox houden, ik vind die veel mooier dan de DNA. De DNA lijkt misschien op het eerste gezicht wel mooi maar er is toch iets fout mee vindt ik. Kan hij zijn 'oude' aerox zomaar wisselen met een nieuwe DNA? nee toch, dus als ik nog zou moeten bijleggen, zou ik het zeker niet doen. Of is er misschien iets mis met zijn aerox.

Bovendien heeft hij niet de oude piaggio cilinder, maar de nieuwere die kut rijdt.

tom
 
Ja, ikzelf vind 'm eigenlijk ook niks. Hij is zo nep ja. De RS 50 van aprilia vind ik stukken mooier bijvoorbeeld, 6-bak ipv automaat. Zo een RS 50 is alleen wat te duur voor 'm. Denk dat het komt dat ie een ander wil omdat die aerox nou een iedereen heeft er een scooter is geworden. Maar goed, hij moet het zelf maar weten denk wat ie doet.
 
sf50...... Hallo was er met jou ? ben je ziek ofzo met alle respect weet je wel wat je zegt, moeilijk op te voeren hoezo ???????
het is een watergekoeld piaggo blok die zin niet moeilijk te tunen hoor, er is zat spul voor te krijgen. zelfde als voorde energie de runners en natuurlijk (mijn favo) de zip sp
 
Back
Top